Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych.
Magda doświadczenie zdobywała m.in. w The Digitals (Grupa S/F), gdzie odpowiadała za obsługę Klientów w zakresie 360. Wraz z marka Soraya (brand Orkla Care S.A.) wprowadziła na rynek kilkanaście nowych linii kosmetyków. Dbała także o ich komunikację w kanałach ATL, BTL oraz digital. Z ramienia The Digitals obsługiwała również sieć Maxi Zoo, gdzie była odpowiedzialna za otwarcia nowych sklepów w całej Polsce. Była to obsługa kompleksowa, od przygotowania strategii komunikacji przez zakup mediów off-line i on-line, aż po koordynowanie eventów. Organizowała także szereg kampanii wspierających sprzedaż apartamentów dla Tacit Development Polska.
Darek z branżą reklamową związał się w 2013 roku, podejmując pracę jako wsparcie działu marketingu w Locon. Kolejne kroki stawiał jako Content Designer w agencjach LubięTo i Isobar Polska, gdzie realizował projekty dla MediaMarkt Polska, Lech, Redd’s, Oreo, Plus, Nivea MEN i Ferrero. Do jego obowiązków należało m.in. tworzenie komunikacji social media oraz koncepcji kreatywnych. W Truly – jako Senior Content Designer – tworzył treści dla marek takich jak Ubisoft Polska i Kupiec.