w

Mamy to. Ruszyła kampania Gratki

Mamy to. Ruszyła kampania gratki

Gratka.pl, jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce należący do Polska Press Grupy, wystartowała z kampanią reklamową „Mamy to” promującą dwie największe kategorie serwisu – nieruchomości oraz motoryzację.

Gratka.pl posiada jedną z największych baz ogłoszeń w Polsce liczącą ponad 1,7 mln ofert. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Gratki na rynku serwisów z ogłoszeniami nieruchomości oraz motoryzacyjnymi. Będzie ona emitowana w Internecie i stacjach telewizyjnych.

Funkcjonalność i skuteczność to główne cechy jakie podkreślamy w kampanii, a hasło „Mamy to” odwołuje się do bogatej oferty ogłoszeniowej Gratki – mówi Jacek Makowski, dyrektor nowych produktów ogłoszeniowych Polska Press Grupy, odpowiedzialny na rozwój Gratki.

Image_gallery (1)

Image_gallery

Kampania dedykowana kategorii Nieruchomości kieruje do kreatora mapy gratka.pl/mapy. Interaktywne wyszukiwanie ofert nieruchomości za pomocą mapy to przydatna i praktyczna funkcjonalność dla użytkownika. Zaznaczając odpowiednie parametry można dopasować poszukiwaną nieruchomość do swojego stylu życia i preferencji spędzania wolnego czasu. Z map można korzystać na komputerze i z urządzeń mobilnych. Z kolei w kategorii Motoryzacja podkreśla skuteczność ogłoszeń i kieruje do listy ogłoszeń motoryzacyjnych gratka.pl/moto. Kampania skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Za koncepcję kreatywną oraz hasło kampanii „Mamy to” odpowiada agencja Neue Modell, za zakup mediów Starcom.

Kim jest europejski gracz?

Kim jest europejski gracz?

Dieselgate

„Dieselgate”: kryzys w Volkswagenie oczami specjalistów od komunikacji