w

Marka B. – nowa koncepcja akcesoriów „FOR HUMAN B.”

Marka b.

Dobre akcesoria powinny nie tylko być zsynchronizowane z telefonem, ale przede wszystkim odzwierciedlać osobowość użytkowników

iSpot wprowadza do swoich salonów nową, autorską markę akcesoriów i urządzeń do produktów marki Apple. Marka B. promowana hasłem „FOR HUMAN B.” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów. Dopasowuje się do ich szybkiego trybu życia, a jednocześnie poprzez dobór funkcjonalnych i doskonale zaprojektowanych akcesoriów, pozwala wyrazić siebie, swój indywidualizm.

Ekosystem marki B. to trzy grupy produktów:

• B.me – seria designerskich etui do telefonów pozwalających, poprzez wybór z kilkunastu wzorów, wyrazić indywidualny styl użytkownika.

Marka b.

• B.on – akcesoria do ładowania i synchronizacji danych, dla osób które zawsze chcą być ON, nie rezygnując ze swojego stylu.

Marka b.

• B.safe – akcesoria ochronne, zabezpieczające telefon przed uszkodzeniami mechanicznymi

Marka b.

Opakowania każdej z grup oznaczone są innym kolorem: B.me – czarnym, B.on – żółtym, B.safe – zielonym. Punktem wyjścia do stworzenia nowej marki były badania użytkowników, które pozwoliły na określenie ich potrzeb i zachowań i dostosowanie do nich nowych produktów.

Nasi klienci są różni i interesują ich odmienne rzeczy – od podróżowania po taniec czy motoryzację. Dla jednych liczy się aspekt praktyczny, dla innych – możliwość podkreślenia swojego indywidualizmu czy pasji – mówi Maria Dawidowicz, Marketing Manager iSpot Apple Premium Reseller – Oferujemy naszym konsumentom serię funkcjonalnych akcesoriów zaprojektowanych dla ludzi, nie dla urządzeń – to clue całej zmiany. Wierzymy, że małe rozwiązania sprawiają ogromną różnicę.

Produkty z serii B. dostępne są w salonach iSpot w całej Polsce oraz na stronie internetowej http://ispot.pl/produkty.b

[podobne_iphone]

Dorota masłowska w projekcie „dreams & marketing”

Dorota Masłowska w projekcie „Dreams & Marketing”

Polski rynek e-booków traci ok 60 mln rocznie na piractwie

Polski rynek e-booków traci ok 60 mln rocznie na piractwie