w ,

Marki luksusowe w social media

Marki luksusowe w social media

Firma Tribe Dynamics opracowała własną metodę badawczą Earned Media Value (EMV), która określa wartość treści oraz poziom zaangażowania użytkowników i influencerów, w odniesieniu do contentu który pojawił się w mediach.

Do każdej zamieszczonej treści i późniejszego zaangażowania przyisuje się konkretną wartość kwotową, co pozwala na porównanie działań marketingowych, jakie prowadzone są przez marki.

Brane są pod uwagę następujące dane:

Marki luksusowe w social media

W ostatnim raporcie przedstawione zostały działania marek luksusowych w różnych kanałach social media w marcu 2017.

Te marki na pewno warto wziąć pod uwagę jeśli chcemy podejrzeć, jak działają najlepsi 🙂

Marki luksusowe na facebook

Marki luksusowe na youtube Marki luksusowe na instagram

Z raportu dowiemy się, że marka Chanel w marcu zaprosiła do współpracy znane blogerki:

Blogerka współpracująca z YSL w marcu osiągnęła największy zasięg tym postem na Instagramie:

Raporty dostępne są tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Startup virthu

Startup  Virthu na Festiwalu Lions Innovation w Cannes

Mec wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem emila tumiłowicza

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza