w

Startup  Virthu na Festiwalu Lions Innovation w Cannes

Startup virthu

 

W tegorocznej edycji Startup Program, podczas speed dates, na podstawie przeprowadzonego głosowania, został wyłoniony najlepszy startup, który otrzymał możliwość wyjazdu na Lions Innovation do Cannes. Startupem tym został Virthu (dawniej Avatar Genies), czyli wirtualne, animowane postacie w 3D, sterowane na żywo.

Dzięki najnowszym osiągnięciom technologii ich kontrolowanie jest proste jak nigdy, a wyglądem odpowiadają postaciom z produkcji kinowych. Avatary mogą wyglądać jak rzeczywista osoba albo postać z bajki. Można wyświetlić je na każdym ekranie: od telewizora po hologram z mgły, gdzie unoszą się w powietrzu. – mówią o projekcie jego twórcy Adrian Perdjon i Marcin Panek.

Będą oni mieli okazję zaprezentować się na arenie międzynarodowej, skorzystać z doradztwa wybitnych mentorów i uczestniczyć w networkingu ze startupami z całego świata.

Ponadto Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wyróżniło dwóch najwyżej ocenianych przez uczestników programu oraz najbardziej zaangażowanych w projekt mentorów. Szansę pojawienia się na Festiwalu w Cannes otrzymali Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis Poland, Havas Media Group oraz Jan Zając, współzałożyciel  i Prezes Sotrendera.

Startup Program organizowany w ramach Forum Innovation 2017,  to już  trzecia edycja projektu stworzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dla wyselekcjonowanych startupów. Program składał się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu oraz speed date’ów podczas FORUM INNOVATION.

Więcej o programie na: http://innovation.sar.org.pl/best-startup/o-projekcie/

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Patroni medialni Startup Program: Startup Academy, Lookreatywni.pl, Mam Startup, Nowy Marketing

Więcej o projekcie INNOVATION 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Whirlpool staje w obronie lasów deszczowych amazonii

Whirlpool staje w obronie lasów deszczowych Amazonii

Marki luksusowe w social media

Marki luksusowe w social media