w ,

Marta Sobczyk wzmacnia kreację LiquidThread

Do działu kreacji agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Marta Sobczyk, obejmując stanowisko senior copywritera.

Marta w branży pracuje ponad osiem lat. Ostatnie pięć przepracowała w VML Poland. Tworzyła kampanie między innymi dla Nestle, Nutricia, czy Danone. Marta z wykształcenia jest psychologiem. Ukończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku psychologia reklamy. W LiquidThread zajmie się pracą koncepcyjną nad kampaniami dla obecnych klientów agencji oraz projektami przetargowymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zakaz reklamy piwa

Zakaz reklamy piwa to duże ograniczenie, ale też szansa dla nowych rozwiązań sprzedażowych [komentarz ekspercki]

Podatek od darowizny

Fiskus zagląda Polakom do zbiórek pieniężnych w internecie