in

Marta Tucholska w agencji Mido na stanowisko Digital Strategist

Marta tucholska mido fot. Marcin zarębski
Marta Tucholska_Mido fot. Marcin Zarębski

Agencja mediowa Mido wzmacnia zespół odpowiedzialny za działania w digitalu. Marta Tucholska obejmie stanowisko Digital Strategist i będzie nadzorować kampanie mediowe oraz doradzać klientom w działaniach online.

Marta tucholska mido fot. Marcin zarębski
Marta tucholska_mido fot. Marcin zarębski

Marta Tucholska od 5 lat zajmuje się obszarem digitalu. Pracowała jako specjalista od SEM, paid social, programmatic i audytor kampanii online. Zarządzała też zespołem projektowym i współpracowała z wydawcami. Doświadczenie zdobywała w agencjach GroupM, Whites i Havas.

W agencji mediowej Mido będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę z UNICEF.

Foodsi jedzenie

Dzięki Foodsi w 2022 roku uratowaliśmy ponad 412 tysięcy kg jedzenia

Omniverse metaverse omnichannel

Czas na prawdziwy omnichannel i otwarcie się na omnieverse