w

Moliera2.com z kampanią wizerunkową

katarzyna bogucka moliera2.com
katarzyna bogucka moliera2.com

W październiku 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował nowy, artystyczny mural zrealizowany dla Moliera2.com.

W bezpośrednim sąsiedztwie poznańskiego Starego Rynku, przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary, zaprezentowany został mural luksusowego sklepu internetowego Moliera2.com. Wielkoformatowe malowidło o powierzchni blisko 600 m2 zostało w 100% namalowane ręcznie. Prace nad nim trwały blisko 100 godzin.

Dodatkowo mural wykonano nieszkodliwą dla środowiska farbą wodną o niskim stężeniu LZO. Został on zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką. Jej twórczość – jak sama mówi – charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia. Ta estetyka doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów.

katarzyna bogucka moliera2.com

 


Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Synergia działań OOH z branżą produktów luksusowych jest wysoce efektywna. Braughman Group Media  jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającym w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony lub farby ekologiczne.


Zobacz też:

Współpraca z agencją marketingową – czy to się opłaca?

Każda firma powinna zadbać o PR. Taka inwestycja niesie bowiem za sobą wiele korzyści

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

efektywna strategia sprzedaży

Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

podstrona "o nas"

Jak powinna wyglądać dobra podstrona „o nas” (i dlaczego zupełnie inaczej niż większość tych, które można znaleźć w internecie)?