in ,

Monika Sokołowska nową Prezeską oS3

Monika sokkołowska, os3

Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezeski Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą.

Monika Sokołowska, jako Prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. Będzie również nadzorowała pracę działu Client Service i relacje z kluczowymi Klientami.

Ostatnie dwa lata były dla oS3 czasem wytężonej pracy, podczas której przeszła ona gruntowną restrukturyzację oraz rebranding, dostosowując się do potrzeb zmieniającego się rynku – mówi Monika Sokołowska, nowa Prezes Zarządu w oS3. – Kontynuujemy rozpoczęte działania i realizujemy wizję rozwoju spółki stale powiększając portfolio klientów.

Wraz ze zmianą na stanowisku Prezesa, do Zarządu powołani zostali dotychczasowi członkowie managementu agencji: Michał Kobierzewski (Executive Creative Director), Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director) oraz Maciej Hilt (Business Development Director).

Monika Sokołowska posiada czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki stawiała w międzynarodowych agencjach sieciowych. W BBDO zdobywała doświadczenie współpracując z Masterfoods Polska z takimi markami jak: Mars, Snickers, M&M’s. W Saatchi&Saatchi kontynuowała pracę w kategorii snackfood obsługując Wedla, uczestniczyła w przeprowadzaniu rebrandingu marki Winterthur oraz we wprowadzeniu na polski rynek  jednego z największych ubezpieczycieli – AXA.

Kolejny krokiem w karierze Moniki była praca w agencji Change. Odpowiadała w niej za budowę i wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Skoda (Skoda Auto Polska). Oprócz tego pracowała dla: Hochland i Grupy Żywiec. W ostatnich latach zajmowała stanowisko Client Service Director oraz była członkiem zarządu w agencji Walk Creative, gdzie nadzorowała tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich Klientów Walk Creative. Klienci, z którymi współpracowała w ramach działań dla Walk Creative  to: Orange, PZU, Skandia Życie (Vienna Life), Piątnica, Bank Ochrony Środowiska.W swojej karierze zdobyła kilka nagród branżowych, w tym Effie w agencji Walk za Najbardziej efektywną kampanię w kategorii: Żywność dla marki Piątnica.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Cyfrowe oblicze pr - kongres public relations 2019

Cyfrowe oblicze PR – Kongres Public Relations 2019

Leo burnett

Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett