Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania Ikea we Wrocławiu

Havas Worldwide Warsaw zaplanowała i przygotowała kampanię związaną z relokacją i otwarciem nowego sklepu IKEA we Wrocławiu. Nowa IKEA w tym mieście będzie największym sklepem należącym do szwedzkiej sieci w Polsce. Agencja opracowała całościową strategię komunikacji i kreację w wyniku wygranego przetargu.

relaunch-ikea-3

relaunch-ikea-2

relaunch-ikea

Koncept kampanii został oparty na idei Wreszcie IKEA na miarę Wrocławia i podkreśla fakt, że we Wrocławiu powstanie sklep pasujący do wyjątkowego miasta, a także do oczekiwań i aspiracji wrocławian. Założeniem jest, aby pokazać, że nowa IKEA jest jak Wrocław – nowoczesna, inspirująca, różnorodna i oferujące wiele stylów. To nie tylko sklep, ale i miejsce spędzania wolnego czasu. Kreacja przygotowana przez Havas Worldwide Warsaw wskazuje, że IKEA powstała na wzór Wrocławia i odzwierciedla unikatowe symbole miasta.

Poza stworzeniem rocznej strategii komunikacji marki działania prowadzone przez Havas Worldwide Warsaw będą obejmować także kreację ATL, BTL oraz digital. Kampania została podzielona na dwie odsłony – komunikację przed otwarciem i po otwarciu sklepu. Nowa IKEA we Wrocławiu otworzy swe podwoje dla konsumentów 8 maja br.


źródło: mat. pras.