Marka ŠKODA razem z wyższą szkołą School of Form zorganizowała akcję AMAZING PARTS. Jest to wydarzenie, podczas którego Nowa ŠKODA Octavia zostanie rozebrana na części, a młodzi projektanci stworzą z nich formy użytkowe. Za organizację akcji odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
AMAZING PARTS prowadzone jest pod hasłem „amazing to znaczy sztuka w każdej części”. Celem akcji jest pokazanie nie tylko zachwycającego designu modelu ŠKODY, ale również podkreślenie znaczenia fascynujących form i niezwykłych tworzyw kryjących się tam, gdzie nasz wzrok zazwyczaj nie dociera.
Podczas AMAZING PARTS Nowa ŠKODA Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich studenci School of Form, pod okiem Oskara Zięty, polskiego projektanta i szefa specjalności Industrial Design, zbudują nowe przedmioty, które połączą w sobie wartości użytkowe z walorami artystycznymi. Pierwsza odsłona tego projektu odbędzie się w dniach 18-28 marca 2013 roku w pawilonie 1, budynku Międzynarodowych Targów Poznańskich. Transformacja części samochodowych w formy użytkowe będzie miała miejsce w dniach 4-7 kwietnia tego roku podczas targów Motor Show, również w pawilonie nr 1 MTP.
– AMAZING PARTS to przykład świadomego projektowania, opierającego się na dogłębnej analizie, praktycznego poznawania technologii i umiejętności warsztatowych, które zdobywają studenci School of Form w trakcie procesu kształcenia – mówi Adrianna Szmuc, dyrektor School of Form.
– Młodzi studenci będą mogli dać upust wyobraźni, przekształcając podzespoły techniczne w zupełnie nowe, lecz funkcjonalne obiekty, a jednocześnie udowodnią, że w każdym elemencie Nowej ŠKODY Octavia kryje się sztuka pełna precyzji i użyteczności – mówi Michał Cabaj, specjalista ds. projektów marketingowych i PR ŠKODA Polska.
Pierwsze rozbieranie Nowej ŠKODY Octavia
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=zTqckG7Xf2Y’]
Klip akcji AMAZING PARTS
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Wa4HlYcFG_Y&feature=youtu.be’]
Więcej informacji o AMAZING PARTS na www.amazingparts.pl. Za organizację akcji odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Kampanię wspierającą prowadzi MediaCom.
Źródło: mat. pras.