w ,

PanMedia Western promuje kampanię Godzina Dla Ziemi WWF

Panmedia western promuje kampanię godzina dla ziemi wwf

Trwa kampania promująca w Polsce największą na świecie akcję prośrodowiskową Godzina dla Ziemi WWF. Akcja polega na zgaszeniu świateł na jedną, symboliczną godzinę – w tym roku w sobotę 23 marca o godzinie 20.30 czasu lokalnego. Celem kampanii prowadzonej przez fundację WWF Polska jest zachęcenie 100 tysięcy Polaków do zadeklarowania na stronie godzinadlaziemi.pl, że w ramach akcji zgaszą światło i włączą się do zmian, czyli zaczną dbać o Ziemię na co dzień.

Godzina dla ziemi admonkey

W polskiej kampanii biorą udział znani Polacy – celebryci, blogerzy i politycy: Kora, Kinga Rusin, Jarosław Kret, Beata Tadla, Agnieszka Szulim, Michał Piróg, Piotr Najsztub, Kasia Tusk, Łukasz Jakóbiak, prof. Joanna Senszyn, Jan Tomaszewski, Dorota Niedziela i inni. Znane osoby podejmą się realizacji niezwykłych wyzwań, jeśli określona liczba osób włączy się do akcji na godzinadlaziemi.pl

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=YpSxPk0KegQ&feature=youtu.be’]

– Zależy nam na rejestracji na stronie kampanii, bo to jedyny sposób, w jaki możemy pokazać, jak duża liczba Polaków przyłącza się do Godziny dla Ziemi WWF. Przyłączając się dajemy znać innym, że nie są nam obojętne losy przyrody. Małe zmiany w codziennych zachowaniach podejmowane przez setki tysięcy ludzi mogą przynieść Ziemi prawdziwa ulgę – mówi Małgorzata Kosowska z WWF.

Za powstanie narzędzi internetowych, w tym serwisu internetowego akcji, czterech spotów z udziałem znanych Polaków oraz aplikacji na Facebooku, odpowiada agencja Gong.

Za promocję kampanii w internecie odpowiada dom mediowy Pan Media Western.

Ogólnoświatowa wersja spotu kampanijnego emitowana jest na zasadach pro bono przez Telewizję Polską (TVP 1, TVP2, TVP Kultura, TVP Info), w kolejce SKM w Warszawie i autobusach MZA w Warszawie, dzięki uprzejmości Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – na peronach metra warszawskiego na nośnikach InfoScreen oraz w Tramwajach Warszawskich. Spot można zobaczyć także w metrze na nośnikach CityInfo oraz na nośnikach w komunikacji miejskiej Telewizji M w Łodzi i Krakowie.

Patronat nad akcją objęły radio Eska, które ma również własne wyzwanie związane z prezenterem jednej z audycji, a także Onet, który między innymi zgasi stronę główną portalu podczas Godziny dla Ziemi WWF oraz Multikino.

Kampania objęta jest Honorowym Patronatem Prezydent Miasta Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

W ramach akcji, która na świecie odbędzie się po raz siódmy, a w Polsce po raz szósty, bierze udział 150 państw z całego świata. Zgasną m.in. : Empire State Building w Nowym Jorku, Wieża Eiffla w Paryżu, Opera w Sydney, Petronas Towers w Kualalumpur, Brama Brandenburska w Berlinie czy Big Ben w Londynie.

W Polsce zgasną światła w 59 miastach, które oficjalnie przyłączyły się akcji,w tym oświetlenie Stadionu Narodowego w Warszawie, Spodku w Katowicach, Sukiennic w Krakowie, Centrum Kultury Zamek w Poznaniu.

źródło: mat. pras.

Nowa škoda octavia rozłożona na amazing parts

Nowa ŠKODA Octavia rozłożona na AMAZING PARTS

Ostatnia pula wejściówek na marketing automation day w gdańsku

Ostatnia pula wejściówek na Marketing Automation Day w Gdańsku