in

Nowy serwis transakcyjny dla Banku Pekao S.A. od K2

Agencja K2 zaprojektowała serwis transakcyjny i maklerski dla Pekao. Powstanie nowego systemu bankowości elektronicznej jest jednym z kluczowych elementów programu cyfrowej transformacji banku.

Głównym założeniem projektu było stworzenie platformy omnichannel, która pozwoli  korzystać z usług banku za pośrednictwem jednego serwisu – bez względu na to, czy jest on używany na komputerze, smartfonie czy w placówce. 

Dla zachowania spójności estetycznej wielokanałowego rozwiązania, agencja K2 przygotowała zbiór zasad i elementów, definiujących wygląd aplikacji i innych produktów cyfrowych.

Dodatkowym benefitem nowego serwisu jest rozbudowana aplikacja, służąca analizie danych finansowych klienta, która ułatwia zarządzanie domowymi finansami. Zbudowana jest w oparciu o płytką nawigację, umożliwiającą szybkie odnalezienie kluczowych funkcjonalności. Użytkownicy będą mogli analizować wydatki i przychody w podziale na kategorie nie tylko w ramach kont w Banku Pekao, ale również – dzięki dostosowaniu do dyrektywy PSD2 – zintegrować dane z kont w innych bankach.

Nowością w serwisie Pekao jest responsywność. Użytkownicy będą mogli wygodnie korzystać z bankowości on-line również na smartfonach – bez utraty dostępu do jego funkcjonalności. 

Projekt został przeprowadzony w podejściu user-centered design: podczas procesu projektowego przeprowadzone zostały cztery rundy badań użyteczności, które pozwoliły na zweryfikowanie założeń projektu z prawdziwymi użytkownikami na etapie projektowania i wdrożenia. 

K2 jest również autorem projektu poprzedniego serwisu transakcyjnego Banku Pekao, który powstał w 2009 roku. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Urlop ojcowski ikea

Urlop Ojcowski w IKEA – nowa forma wsparcia dla obojga rodziców

Bluerank i GoldenSubmarine podpisały porozumienie o współpracy merytorycznej