Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Księżyc i Mars w Real Time Marketingu

Co się stanie, gdy Oreo dasz… łazikowi? Znajdzie wodę na Marsie! W ostatnich dniach cały świat patrzy w kosmos, włącznie z markami, które zareagowały na czerwony księżyc i odkrycie wody na Marsie we własny, oryginalny lub żartobliwy sposób.

Czerwony księżyc ekscytował między innymi Coca-Colę, McDonald’s i Samsunga.

Desctop screenshot

Źródło: https://www.facebook.com/tyskie

widzieliście ten księżyc dzisiaj? Można sobie taki sprawić do domu 🙂

Posted by AdMonkey on 27 września 2015

Wśród marek, które zauważyły wodę na Marsie znalazły się Lego, Pixar i…amerykańska edycja The Voice.

czytaj:   Jak kobiety widzą siebie - nowa kampania Dove

evidence-of-water-found-on-mars-5652760466817024.2-hp