w

Peppermint powered by Quad z projektem dla LEGO Canada

Peppermint
Peppermint

Agencja Peppermint rozszerza swoją współpracę z LEGO. Tym razem stworzyła broszury dla kanadyjskiego oddziału tej znanej marki.

Stworzone przez polski zespół broszury mają zachęcać dzieci i ich rodziców do subskrypcji „LEGO Life Magazine”. Promują też wybrane zestawy klocków dostępne u retailerów partnerujących akcji. Broszury będą dostępne w 65 sklepach sieci Toys’R’Us oraz 89 lokalizacjach sieci Indigo w Kanadzie. 

Agencja odpowiada za projekty graficzne, ilustracje, a także pomysły i treści zagadek dla dzieci, które są częścią materiału. Realizacją składu i wydruku zajął się Quad – firma matka agencji Peppermint.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama lego w telegazecie

Dlaczego marka LEGO® reklamuje swoje zabawki w… Telegazecie

Opakowania wysyłkowe

Prosty przepis na nowoczesne opakowania wysyłkowe