w

Peppermint przyjmuje new business managera

Zespół agencji interaktywnej Peppermint wzmocniła Magdalena Krejpcio, która objęła nowo utworzone stanowisko new business managera.
Magda będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych agencji Peppermint.

– Stworzone stanowisko jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące – mówi Bartłomiej Cymer, CEO w agencji Peppermint i bezpośredni przełożony Magdaleny Krejpcio. – Wierzę, że dzięki doświadczeniu Magdy i jej nietuzinkowym metodom pozyskiwania nowych klientów, które natychmiast zaczęła stosować, czeka nas sporo ciekawych wyzwań i obszarów do zagospodarowania.

Magda Krejpcio z branżą reklamową związana jest od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale business development agencji interaktywnej K2. Może się pochwalić współpracą m.in. z firmą z branży alkoholowej Stock Polska, organizacją WWF, czy Olimp Laboratories.
Magda jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.

Moleskine - inspirująco

Moleskine – inspirująco

Kreatywne opakowania produktów

Kreatywne opakowania produktów