w

Universal McCann dla Goodyear i Dunlop

Universal mccann dla goodyear i dunlop

Jedna firma, dwa odmienne sposoby promocji produktów. Goodyear od zawsze kojarzony z bezpieczeństwem, w najnowszej kampanii stawia na komfort jazdy płynący z wysokiej jakości opon. Natomiast nowe działania marki Dunlop łączą tradycję ze sportowym charakterem produktów.

Goodyear i dunlop

Najnowsza kampania Goodyear oparta jest na emocjonalnym haśle „Made The Feel Good”. Jej celem jest nie tylko koncentracja na bezpieczeństwie, jako kluczowej wartości marki, ale również nacisk na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. Światowy potentat branży oponiarskiej pragnie przedstawić w ten sposób realne korzyści ze stosowania opon Goodyear. Innowacją w podejściu jest zaadresowanie akcji bezpośrednio do kobiet, gdyż to one często mają kluczowy głos w podejmowaniu decyzji w gronie rodzinnym. W ramach działań zostanie zwrócona szczególna uwaga na formę kontaktów sprzedawców z konsumentami ponieważ są oni kluczowym ogniwem w procesie zakupu. W ramach kampanii pojawią się 15 sekundowe spoty w telewizji oraz w internecie. Ponadto markę będzie można zobaczyć przed prognozą pogody oraz wiadomościami sportowymi w Telewizji Polskiej. Działania sponsorskie mają na celu zwielokrotnienie zasięgu prowadzonej kampanii. Całości dopełni promocja w przestrzeni internetowej – oprócz tradycyjnych reklam typu display, zastosowane zostaną materiały wideo oraz mailing.

Promocja drugiej marki – Dunlop, koncentruje się na podkreśleniu 125-letniego doświadczenie w branży oraz sportowego charakteru oferowanych produktów. Całość kampanii jest prowadzona w oparciu o konkurs, w którym główną nagrodą są pakiety VIP z biletami na 24 godzinny wyścig Le Mans. W nowej kampanii Dunlop kluczowy jest kontekst występowania marki oraz częstotliwość kontaktu grupy docelowej z promowanym towarem. We wspomnianym celu wykorzystane są 20-sekundowe spoty w telewizji oraz kontekstowe dopasowanie marki w internecie.

Kampanie obu marek potrwają do 25 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja GDP oraz Upgrade Marketing.

Ruszyły zapisy na cheat champ

Ruszyły zapisy na Cheat Champ

Piotr Stanoch nowym managerem w zespole Digital OMD