w

Podcast jako forma reklamy

Podcast jako forma reklamy

Wacoal – producent bielizny dla kobiet, właściciel marki Freya, stawia kolejny krok i do promocji postanawia wykorzystać podcasty. Internetowa audycja radiowa w formie regularnie pojawiających się odcinków została stworzona dla kobiet, które szukają czegoś nowego niż znane wszystkim tradycyjne media, a przy okazji będą mogły tego słuchać podczas długiej podróży do pracy lub podczas sprzątania mieszkania. Gotowe na rewolucję?

Audycja WHEN LIFE GIVE YOU MELONS będzie dostępna w całej Europie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Będzie o związkach, rodzinie, karierze, sprawach społecznych
i innych bliskim słuchaczom. Wszystko widziane kobiecym okiem, z kobiecej perspektywy, choć nie tylko dla kobiet. Audycje poprowadzi prezenterka Maya Jama, a towarzyszyć będzie jej wiele inspirujących kobiet.

To jednak nie wszystko – marka Freya zadbała także o promocję swoich produktów, dlatego rozmów o najlepiej sprzedającej się bieliźnie nie zabraknie. Skąd u marki bieliźnianej pomysł na stworzenie podcastów? Odpowiedź jest prosta 

„Freya jest zabawną, nowoczesną marką dla współczesnych kobiet. Oznacza to, że Freya mocno utożsamia się z odbiorcami, chce sprostać ich wymaganiom i być dokładnie tam gdzie są klientki marki. Ponadto podcasty są jednym z najszybciej rozwijających się mediów wśród grupy docelowej marki. Celem było, więc stworzenie zupełnie nowego kanału promocji, który prócz podstawowych założeń, będzie inspirował kobiety i dawał im wsparcie”. – mówi Laura Simon, Dyrektor Kreatywna Marki Freya, Laura Simon.

WHEN LIFE GIVE YOU MELONS do pobrania przez iTunes i dostawcę podcastów ACAST.

Więcej informacji na stronie www.freyalingerie.com/melons

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Robert lewandowski zakłada własną agencją mediową

Robert Lewandowski zakłada własną agencją mediową

Bartosz stodulski i vadim makarenko dla projektu sonar. Wyborcza. Pl

Bartosz Stodulski i Vadim Makarenko dla projektu sonar.wyborcza.pl