Wacoal – producent bielizny dla kobiet, właściciel marki Freya, stawia kolejny krok i do promocji postanawia wykorzystać podcasty. Internetowa audycja radiowa w formie regularnie pojawiających się odcinków została stworzona dla kobiet, które szukają czegoś nowego niż znane wszystkim tradycyjne media, a przy okazji będą mogły tego słuchać podczas długiej podróży do pracy lub podczas sprzątania mieszkania. Gotowe na rewolucję?
Audycja WHEN LIFE GIVE YOU MELONS będzie dostępna w całej Europie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Będzie o związkach, rodzinie, karierze, sprawach społecznych
i innych bliskim słuchaczom. Wszystko widziane kobiecym okiem, z kobiecej perspektywy, choć nie tylko dla kobiet. Audycje poprowadzi prezenterka Maya Jama, a towarzyszyć będzie jej wiele inspirujących kobiet.
To jednak nie wszystko – marka Freya zadbała także o promocję swoich produktów, dlatego rozmów o najlepiej sprzedającej się bieliźnie nie zabraknie. Skąd u marki bieliźnianej pomysł na stworzenie podcastów? Odpowiedź jest prosta
„Freya jest zabawną, nowoczesną marką dla współczesnych kobiet. Oznacza to, że Freya mocno utożsamia się z odbiorcami, chce sprostać ich wymaganiom i być dokładnie tam gdzie są klientki marki. Ponadto podcasty są jednym z najszybciej rozwijających się mediów wśród grupy docelowej marki. Celem było, więc stworzenie zupełnie nowego kanału promocji, który prócz podstawowych założeń, będzie inspirował kobiety i dawał im wsparcie”. – mówi Laura Simon, Dyrektor Kreatywna Marki Freya, Laura Simon.
WHEN LIFE GIVE YOU MELONS do pobrania przez iTunes i dostawcę podcastów ACAST.
Więcej informacji na stronie www.freyalingerie.com/melons