Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Przyjmowanie zgłoszeń konkursu do Facebook Awards 2017

program afiliacyjny

Facebook rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Facebook Awards 2017. Twórcy najbardziej kreatywnych i odważnych kampanii reklamowych, które jednocześnie miały realny wpływ na wyniki biznesowe, mogą zgłaszać swoje prace do 28 kwietnia.

W siódmym roku istnienia konkursu, jego formuła ewoluuje – nowe kategorie oddają emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze kampanie reklamowe:

Laugh – prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie, marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru

Cry – pomysły zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej perspektywy, najważniejsza jest historia angażująca odbiorców

Love – kampanie rozbudzające miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce

Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki na platformach Facebooka

Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu ludzi, która ma realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki

W tym roku zmienia się także statuetka – nowa forma lepiej oddaje kreatywny charakter konkursu.

Więcej informacji o Facebook Awards 2017 znajduje się na stronie www.facebookawards.com oraz na blogu.

[podobne_facebook]