Facebook rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Facebook Awards 2017. Twórcy najbardziej kreatywnych i odważnych kampanii reklamowych, które jednocześnie miały realny wpływ na wyniki biznesowe, mogą zgłaszać swoje prace do 28 kwietnia.
W siódmym roku istnienia konkursu, jego formuła ewoluuje – nowe kategorie oddają emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze kampanie reklamowe:
Laugh – prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie, marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru
Cry – pomysły zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej perspektywy, najważniejsza jest historia angażująca odbiorców
Love – kampanie rozbudzające miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce
Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki na platformach Facebooka
Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu ludzi, która ma realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki
W tym roku zmienia się także statuetka – nowa forma lepiej oddaje kreatywny charakter konkursu.
Więcej informacji o Facebook Awards 2017 znajduje się na stronie www.facebookawards.com oraz na blogu.
[podobne_facebook]