Do emisji trafia dziś pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej marki.
Emisji nowego filmu Łomży towarzyszy kampania outdoorowa – na ulicach Warszawy i Łomży oraz na nośnikach zlokalizowanych wzdłuż głównych dróg do krzewienia łomżingu zachęcają billboardy i siatki wielkoformatowe. W najbliższym czasie o łomżingu będzie można ponownie usłyszeć także na falach radiowych. W czerwcu do emisji trafią nowe spoty radiowe promujące piwo z Łomży.
Kampanię wspiera nietypowa akcja internetowa – trwa właśnie szeroko zakrojona rekrutacja na stanowisko Trenera Łomżingu, którego głównym zadaniem będzie stworzenie wspólnie z blogerami z Make Life Harder „Dekalogu Łomżingu”.
Za kreację nieinternetowej części kampanii odpowiada agencja PZL.
Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.
Źródło: mat. pras.