in

Rusza kolejna odsłona Łomżingu

Rusza kolejna odsłona łomżingu

Do emisji trafia dziś pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej marki.

Emisji nowego filmu Łomży towarzyszy kampania outdoorowa – na ulicach Warszawy i Łomży oraz na nośnikach zlokalizowanych wzdłuż głównych dróg do krzewienia łomżingu zachęcają billboardy i siatki wielkoformatowe. W najbliższym czasie o łomżingu będzie można ponownie usłyszeć także na falach radiowych. W czerwcu do emisji trafią nowe spoty radiowe promujące piwo z Łomży.

Kampanię wspiera nietypowa akcja internetowa – trwa właśnie szeroko zakrojona rekrutacja na stanowisko Trenera Łomżingu, którego głównym zadaniem będzie stworzenie wspólnie z blogerami z Make Life Harder „Dekalogu Łomżingu”.

Za kreację nieinternetowej części kampanii odpowiada agencja PZL.
Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.

Lomza_kampania_spot_screenshot_1

Lomza_kampania_spot_screenshot_2

Źródło: mat. pras.

Czy jest na to metod? ” – odpowiedzi szuka k2 wraz z ikea polska

CZY JEST NA TO METOD?” – odpowiedzi szuka K2 wraz z IKEA Polska

Dajemy ci palec. Tylko od ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę

Dajemy Ci palec. Tylko od Ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę