Z początkiem sierpnia wystartowała kampania Tankuj24, aplikacji stworzonej przez Unimot. Dzięki wykorzystaniu nośnika na autostradzie A1 przy wyjeździe z Gdańska w kierunku Łodzi SYNERGIC, lider niestandardowych rozwiązań reklamy OOH, jako jedyny trafia tak precyzyjnie z bezpośrednim przekazem do odbiorców.
Aplikacja mobilna Tankuj24 stworzona przez polskiego importera paliw spółkę UNIMOT S.A., to pierwsze w Europie rozwiązanie na smartfony i tablety, dzięki któremu można zaoszczędzić na paliwie kupowanym ON-LINE. Aplikacja umożliwia wyszukiwanie stacji z najlepszymi cenami oraz zakup paliwa z rabatem na każdy litr. Płatność w Tankuj24 odbywa się w sposób szybki i bezgotówkowy. Przykładowo, dzięki Tankuj24 podróżowanie popularną autostradą A1 może okazać się tańsze nawet o 30 zł.
Warto podkreślić, że z powodu rosnącej atrakcyjności turystycznej Pomorza zainteresowanie przejazdem rośnie z roku na rok. W ubiegłe wakacje z A1 skorzystało aż 4,3 mln pojazdów czyli o 300 tys. więcej niż rok wcześniej, a średnie dobowe natężenie ruchu w tym okresie wynosiło 70 tys. samochodów*. Biorąc pod uwagę, że taka tendencja się utrzymuje, nieprzypadkowo trwająca od sierpnia do września kampania testowa Tankuj24, będąca wstępem do kampanii ogólnopolskiej, skierowana jest właśnie do powracających znad morza.
Tak sprecyzowana grupa docelowa odbiorców wymaga właściwie dobranych nośników OOH. – Rynek otwiera się na coraz bardziej jakościowe nośniki. Istotna jest kontekstowość miejsca. Związana z nią konsumpcja treści jest zupełnie inna i bardziej efektywna – mówi Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC. – Poprzez lokowanie reklamy aplikacji na nośniku autostradowym – naszym nowym produkcie, SYNERGIC po raz kolejny udowadnia, że wykorzystuje rozwiązania selektywnie docierające do poszczególnych grup, umacniając tym samym pozycję lidera w branży – dodaje.
* Źródło: Wyborcza.pl Trójmiasto