w

Sensacyjna misja Serca i Rozumu w najnowszej kampanii Orange

Serce i rozum orange

Serce i Rozum mają nie lada zadanie – muszą znaleźć pierwszy element, by wywołać zniżkę łańcuchową. Najnowszy odcinek przygód pary gotowych na wszystko bohaterów stworzony przez agencję Publicis zachęca do skorzystania z wyjątkowej oferty Open Orange, w której łączenie usług jest nagradzane zniżkami. Kreacje z udziałem Serca i Rozumu ukażą się w telewizji i w miejscach sprzedaży.

Orange Open to oferta skierowana do osób, które już korzystają z usług Orange. Od teraz, w przypadku, gdy zdecydują się na powiększenie pakietu usług o kolejny element, mają możliwość uzyskania zniżki. Przy połączeniu Neostrady lub FunPacka HD z Internetem mobilnym lub telefonem komórkowym mogą liczyć na rabat wysokości 15 zł. Jeśli zdecydują się na korzystanie z Neostrady lub FunPacka HD oraz telefonu komórkowego i Internetu mobilnego mogą liczyć na zniżkę w wysokości 30 zł.

Pełen błyskotliwych dialogów i szpiegowskich nawiązań spot z udziałem Serca i Rozumu zobaczą widzowie stacji: TVP, TVN, Polsat, pakietu stacji AT Media. W miejscach sprzedaży pojawią się ulotki i plakaty informujące o promocji.

Nową kreację pary sympatycznych bohaterów stworzyli Paweł Merecz (Dyrektor Kreatywny agencji Publicis), Anna Nowicka (Junior Art Director) i Adam Niezgoda (Copywriter). Koordynacją działań po stronie agencji zajmowały się: Monika Zaręba (Account Director) i Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Po stronie Orange przygotowanie kampanii nadzorowali: Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Lidia Klimczewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi i Wojciechowi Wawszczykowi. Produkcją zajmowały się Film IT i Human Ark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Ikea katalog arabia saudyjska

Kobieta wyretuszowana

Niepełnosprawni w reklamie

Niepełnosprawni w reklamie