w ,

Serce i Rozum latają z Internetem po mieście

Serce i rozum kampania

Serce i Rozum zawsze są w domu, bo nawet, gdy latają po mieście, to łapią domowe WiFi. W najnowszej kampanii autorstwa agencji Publicis para popularnych bohaterów zachęca do korzystania z nowej usługi Orange FunSpot.

Orange FunSpot umożliwia użytkownikom Neostrady i posiadaczom Liveboxów darmowy i nielimitowany dostęp do Internetu – poza domem w sieci punktów Orange FunSpot. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

„Serce i Rozum doczekali się momentu, w którym zasięg domowego WiFi mają poza domem, więc wszędzie czują się, jak w domu. Korzystają z Neostrady z modemem Livebox , dlatego mają dostęp do darmowego Internetu udostępnianego przez innych użytkowników modemów Livebox. Mogą spokojnie wybrać się na miasto bez konieczności rezygnowania z połączenia z siecią, więc zaaranżowaliśmy im wycieczkę na Hel.” – powiedziała Monika Zaręba (Account Director) z agencji Publicis.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Adam Niezgoda (Copywriter), Anna Nowicka (Art Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej)

Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi i Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się Film It a post produkcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.

O tym, w jaki sposób podróżują Serce i Rozum przekonają się widzowie kanałów należących do stacji:
TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz sieci AtMedia.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.

źródło: mat. pras.

Wiedźma blair i krwisty drink, czyli content marketing w filmie

Wiedźma Blair i krwisty drink, czyli content marketing w filmie

K2 media partnerem ibillboard w zakresie działań rtb

K2 Media partnerem iBILLBOARD w zakresie działań RTB