Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Śladami małego ekranożercy

Reklamodawcy łączą potencjał internetu i telewizji w kampaniach skierowanych do juniorów. W każdym spocie telewizyjnym zabawek i produktów dziecięcych znajduje się odesłanie do sieci – pokazuje analiza Atmediów, biura reklamy telewizji i nowych mediów.

Dzieci są aktywnymi konsumentami mediów elektronicznych. Telewizja i internet napędzają zainteresowanie markami, a reklamodawcy coraz częściej wykorzystują w kampaniach synergię dwóch ekranów. Każdy spot zabawek, gier i innych produktów dziecięcych odsyła małych widzów do internetu.

czytaj:   Co kieruje Sercem i Rozumem ? Opowiada Mariusz Pełechaty z Lemon Sky
Źródło: Analiza obejmuje 550 reklam z różnych branż (nierównoliczne kategorie) nadesłanych do Atmediów od 15.01 do 15.02., część spotów to różne wersje tej samej reklamy.
Źródło: Analiza obejmuje 550 reklam z różnych branż (nierównoliczne kategorie) nadesłanych do Atmediów od 15.01 do 15.02., część spotów to różne wersje tej samej reklamy.

 

Jaki content interesuje najmłodszych? Dzieci poszukują w sieci m.in. informacji o znanych markach. Strony komercyjne ściśle powiązane ze znanymi brandami są drugą  – po kulturze i rozrywce – kategorią, która najbardziej angażuje ich uwagę. Dlatego kampanie odsyłające do internetu mają potencjał większego zaangażowania odbiorców – zwłaszcza tak wymagających jak młodzi widzowie.

Źródło:  Badanie  IIBR i Gemius 2010 "Dzieci w necie"
Źródło: Badanie IIBR i Gemius 2010 “Dzieci w necie”


W portfolio Atmedia znajduje się szeroka oferta stacji i stron internetowych, które zapewniają najmłodszym angażujący i atrakcyjny kontent. Dzieci są oddanymi widzami stacji tematycznych Atmedia – pakiet telewizyjny atkids zanotował w lutym 2013 r. 20,3 proc. udziału w oglądalności (Nielsen Audience Measurement, SHR%, all 4-12, 02.2013). Ofertę interaktywną Atmedia tworzą strony cenione przez rodziców i marketerów za jakość i bezpieczeństwo. Docierają one do dzieci w wieku 7-14 lat.