w

Socializer promuje nową kolekcję PANDORA

Socializer promuje nową kolekcję pandora

Na fanpage’u PANDORA Polska na Facebooku ruszyła kampania promująca nową linię biżuterii tej marki, PANDORA ESSENCE COLLECTION. Poprzez specjalną aplikację fani marki będą mogli wygrać bransoletki i charmsy z promowanej kolekcji. Kampanię realizuje agencja Socializer, która zajmuje się kompleksową obsługą social media firmy PANDORA w Polsce.

Aby wziąć udział w konkursie, fani marki mają za zadanie wybrać trzy charmsy z nowej kolekcji, które odzwierciedlają najważniejsze, wartości, jakimi kierują się w życiu codziennym oraz uzasadnić swój wybór. Następnie, w dedykowanych albumach internauci mogą głosować na siebie nawzajem poprzez kliknięcie „Głosuj”. Zwycięzców konkursu wyłoni jury. Akcja trwa od 23 października do 5 listopada br.

Do tej pory wszystkie kolekcje biżuterii PANDORA – Unforgettable Moments – nawiązywały do niezapomnianych życiowych momentów i najlepszych wspomnień. PANDORA ESSENCE COLLECTION to pierwsza linia biżuterii PANDORA, która ma wyrażać najważniejsze osobiste wartości, takie jak radość, dobre samopoczucie czy mądrość.

Ruszyła kampania promująca nową linię biżuterii
Socializer promuje nową kolekcję pandora

Aplikacja promująca nową kolekcję marki jest kolejną realizacją agencji Socializer S.A. dla PANDORA Polska. Firmy zaczęły współpracę w maju br., a umowa o współpracy obejmuje pełną obsługę w mediach społecznościowych.

Pandora essence collection
Socializer promuje nową kolekcję pandora

źródło: mat. pras

Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

Zespół downa jak plama na koszuli? Kampania olimpiad specjalnych

Zespół Downa jak plama na koszuli? Kampania Olimpiad Specjalnych