Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

Codemedia SA planuje rozwój swojego biznesu na rynkach europejskich. Spółka zamierza otworzyć oddziały we Francji, Niemczech i Hiszpanii, przy pomocy zewnętrznego finansowania ze strony inwestorów instytucjonalnych.

Codemedia to agencja mediów direct response, która jest nastawiona na świadczenie usług w zakresie outsourcingu sprzedaży w oparciu o kanały mediowe, silnie skorelowanych z celami sprzedażowymi klientów. Spółka świadczy usługi wsparcia sprzedaży, które bezpośrednio wspierają i stymulują sprzedaż produktów (lub usług) jej klientów, jak również usługi związane z zakupem mediów w nowoczesnych kanałach: internecie, telewizji i mediach mobilnych. Jednym z obszarów działalności Codemedia jest także gromadzenie i analiza danych w celu optymalizacji całościowych procesów marketingowych klientów.

– Planujemy przeniesienie naszego modelu biznesowego z Polski na kilka rynków zagranicznych. Chcielibyśmy by była to zorganizowana i możliwie szybka ekspansja, z równoległym wejściem na kilka wybranych rynków. Obecnie rozglądamy się za dodatkowymi źródłami finansowania – mówi Sławomir Kornicki, przewodniczący rady nadzorczej i doradca zarządu Codemedia SA – Rozważamy przede wszystkim wejście na rynki: niemiecki, francuski i hiszpański. Chcielibyśmy by wszystkie te debiuty odbyły się już w 2014 roku.

Codemedia SA wchodzi w skład SMT (dawniej Grupa SMT), wyspecjalizowanej w działaniach z obszarów: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii i e-commerce. SMT jest od kwietnia 2011 notowane na rynku podstawowym GPW w Warszawie. W jej akcjonariacie znajdują się znaczące instytucje finansowe, m.in. Investors TFI oraz Amplico OFE. Część marek SMT (np. iAlbatros) działa w skali międzynarodowej, prowadząc lokalne biura w wielu krajach europejskich (we Francji spółka iAlbatros SAS jest numerem jeden w kategorii optymalizacji i zadządzania wydatkami hotelowymi klientów instytucjonalnych).

Codemedia jest od lutego 2011 r. notowana na warszawskiej giełdzie, na rynku New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense, rozszerzając swoje kompetencje z obszaru Internet i mobile także w kierunku telewizji. Do grupy Codemedia należą także m.in.: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland oraz QUARTIC – firma dostarczająca rozwiązania z segmentu Programmatic Marketing – system Quartic On łączący inteligentny system personalizowanych rekomendacji, DSP, remarketing, system do automatycznego tworzenia i optymalizacji kreacji reklamowych oraz personalizowane e-mailingi.

W gronie klientów Codemedia znajdują się m.in. Polkomtel, TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger

źródła: mat. pras.

czytaj:   Startuje pierwsza kampania telewizyjna Comperia.pl