Pierwszy taki zimny poniedziałek po wakacjach, motywacji brak, uśmiechu brak. Jest jednak VML Poland i TFC, którzy nie pozwolą na to, żeby ten dzień skończył się źle. Wszystko to za sprawą kolejnego etapu kampanii społecznej „Jak działa ZDROWY człowiek” – realizowanej przez Ministerstwo Zdrowia.
Kampania „Jak działa zdrowy człowiek” ma na celu promocję postawy zakładającej szacunek do siebie i swojego ciała, tłumacząc, czym najbardziej sobie szkodzimy, a czym możemy pomóc. Badania nie zostawiają złudzeń – to, co jemy, ile się ruszamy na co dzień i w jakiej jesteśmy kondycji psychicznej ma kolosalny wpływ na długość życia i ryzyko chorób.
ORGANIZM W DOBRYM NASTROJU to film, w którym o swoim samopoczuciu opowiadają melodyjnie… organy.
Start kampanii„Jak działa zdrowy człowiek” zbiega się z ukończeniem prac nad nowatorskim projektem – Ustawą o Zdrowiu Publicznym. Jednym z elementów ustawy, będzie Narodowy Program Zdrowia, w którym rozpisano pięcioletni program działań profilaktycznych promujących zdrowie i zwiększających naszą wiedzę o zachowaniu prozdrowotnym. Tego typu ustawy
i programy istnieją od wielu lat w krajach wysoko rozwiniętych.
Śpiewające organy od VML i TFC będą widoczne w kampanii od 22 września i potrwa kilka miesięcy, to pierwszy etap szeroko zakrojonych działań, mających na celu wspieranie Polaków w poprawie stylu życia na zdrowszy, tłumaczenie zagrożeń związanych z zaniedbywaniem siebie oraz dalszą edukacją w temacie