Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Spokój brzucha dzięki NO-SPIE w kampanii agencji Publicis

Rozpoczynająca się kampania autorstwa agencji Publicis zwraca uwagę na fakt, że NO-SPA zaczyna działać już po 15 minutach oraz skutecznie łagodzi także bóle brzucha wywołane przez Zespół Jelita Nadwrażliwego. Działania komunikacyjne są adresowane do kobiet powyżej 24 roku życia i będą realizowane w telewizji, internecie, kinach i prasie. Po raz pierwszy też zobaczymy No-Spę w zupełnie nowej szacie graficznej.

„Kampanię zaprojektowaliśmy w taki sposób, by przekonać konsumentki o skuteczności leku NO-SPA, angażując je emocjonalnie. Przygotowując kreację mieliśmy świadomość, że chcemy trafić do kobiet, które z jednej strony bezinteresownie dają z siebie wszystko w relacjach z partnerem, rodziną i przyjaciółmi, a z drugiej często żyją przez to w napięciu i cierpią na dolegliwości brzucha związane ze stresem czy jedzeniem w pośpiechu. Uświadamiamy im, że NO-SPA, dzięki swojemu działaniu, pozwoli im się rozluźnić i odpocząć.” – powiedziała Katarzyna Ulatowska, Account Supervisor z agencji Publicis.

czytaj:   Serce i Rozum przyspieszają w nowej kampanii Publicis dla Orange

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W przypadku internetu reklamy zobaczymy m.in. w serwisach Ipla.pl i VOD.pl.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner), Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Katarzyna Ulatowska (Account Supervisor), Diana Świątek (Account Supervisor) i Anna Serafińska (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Karolina Rusinek (Marketing Manager), Anna Ostrowska-Wilk (Brand Manager). Produkcją zajęło się studio produkcyjne Tyrka Production, postprodukcją Badi Badi, a udźwiękowieniem Efektura. Reżyserem jest Magda Targosz. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZOG.

czytaj:   Leasing ekspresów a dzierżawa ekspresów – czym różnią się obie oferty?

[podobne_kampania]