Rozpoczęła się kampania nowego wariantu leku Essentiale o nazwie Essentiale MAX. Działania komunikacyjne zaprojektowała i realizuje agencja reklamowa Publicis. Akcja, która ma na celu wprowadzenie produktu na rynek, jest prowadzona w telewizji i miejscach sprzedaży.
„Essentiale MAX to lek firmy Sanofi, który powstał z myślą o przyciągnięciu do marki nowej grupy użytkowników – mężczyzn. Kampanię adresujemy jednak także do kobiet, bo to one w dużym stopniu wpływają na swoich partnerów, zachęcając ich do dbania o zdrowie.” – powiedziała Diana Świątek Account Supervisor z agencji Publicis.
Piętnastosekundowy spot telewizyjny przygotowany przez Publicis będzie emitowany między innymi w kanałach należących do stacji: TVP, TVN, Polsat, At Media.
Nad stworzeniem komunikacji nowej marki po stronie agencji Publicis pracował zespół w składzie: Diana Świątek (Account Supervisior), Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Dominik Nawrocki (Art. Director), Justyna Pyzik (Senior Strategic Plannera). Klienta reprezentowali: Dawid Forysiak (Dyrektor Marketingu OTC), Anna Niezgoda (Junior Product Manager CHC). Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny: Summer 76. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu ZOG.
Agencja Publicis współpracuje z Sanofi, właścicielem marki Essentiale, od 2004 roku. Za skuteczność działań w 2012 roku agencja otrzymała srebro w konkursie EFFIE za kampanię „Wzorki” zrealizowaną dla produktu No-Spa.
źródło: mat. pras.