12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
U podstaw nowej platformy komunikacyjnej Brity leży koncept lubienia siebie, czerpania radości z życia oraz świadomych wyborów podejmowanych w zgodzie ze sobą i swoim stylem życia. Brita pomaga w osiągnięciu takiego stanu poprzez dbanie o dobre samopoczucie swoich konsumentów, a wybór jej produktów to tylko jeden z przejawów podejmowania decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Tym samym, w przekazie kampanii istotne miejsce zajmuje troska o dobro ludzi i planety, a są to wartości bliskie marce. – mówi Józek Dutkiewicz, Creative Director w Scholz & Friends Warszawa.
Twarzą kampanii została Olga Frycz, której styl życia, wartości i sposób komunikacji są spójne ze światem marki Brita.
Platforma obejmuje serię spotów do TV, digital oraz materiały POS. Realizacja koncepcji jest wynikiem pozytywnych wyników badań konceptu kreatywnego.


