Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Technics i Red Bull — dwie legendy łączą siły, aby wspólnie celebrować kulturę hip-hopu

red bull

Gramofon Technics SL-1210 to fundament kultury hip-hop. Firma Technics zaprezentowała limitowaną edycję specjalną stworzoną we współpracy z firmą Red Bull.

Kultowy gramofon Technics SL-1210 od początku odgrywał kluczową rolę w kulturze hip-hop i breakdance. Jego pierwszy egzemplarz opuścił bramy fabryki w 1972 roku i w szybkim tempie stał się światowym bestsellerem. Szczególnym uznaniem darzyli go melomani i DJ-e, którzy rozpowszechniali kulturę DJ-ską. Teraz, pół wieku później Technics łączy siły z Red Bullem, aby wspólnie wpierać organizację zawodów Red Bull Breakdance Championship One — największego światowego turnieju tańca breakdance. 

Turniej odbywa się nieprzerwanie od 2004 roku, rokrocznie w innym kraju. Eliminacje do finału odbywają się natomiast w wielu krajach na całym świecie, w tym w Polsce (Red Bull BC One Poland Cypher). Następnie wyłaniani są krajowi laureaci, którzy spotykają się w wielkim finale i rywalizują o tytuł najlepszego bboya lub bgirl.

Właśnie na tym wydarzeniu, będzie promowana limitowana edycja gramofonu Technics, tj.  SL-1210MK7 – nowe wcielenie kultowego sprzętu DJ-skiego wyposażone jest w bezrdzeniowy silnik napędu bezpośredniego i inne rozwiązania technologiczne zwiększające jakość dźwięku. To idealny sprzęt zarówno dla profesjonalnych DJ-ów, audiofilów czy fanów marki Technics. 

Do sprzedaży na teren całej Europy trafiła ograniczona pula (4 tysiące sztuk) sprzętu inspirowana kolorystyką marki Red Bull. Gramofon posiada slipmat z logo BC One, zatem jest to świetna propozycja dla kolekcjonerów. 

Sprzęt jest dostępny w sklepach od września – to dokładnie ten sam model, którego będą używać DJ-e podczas zawodów Red Bull BC One Cypher Poland. Zawody odbędą się w Krakowie.

Więcej informacji nt. gramofonu SL – 1210 tutaj: https://www.technics.com/global/sl1200/ 

O firmie Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie, odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49 trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana w poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *