w

SUBWAY® lekiem na szok klimatyczny

Sieć restauracji SUBWAY® przeprowadziła niestandardową akcję ambientową dla pasażerów lotniska Ławica w Poznaniu. Podróżni powracający z ciepłych krajów byli zaskoczeni, kiedy na taśmie bagażowej zamiast ich walizek pojawiły się… platery z sandwiczami.

warm welcome admonkey

Podróżni oczekiwali cierpliwie w hali bagażowej na lotnisku Ławica. Po kilku minutach wracający z Egiptu zamiast walizek zobaczyli na taśmie bagażowej wyjeżdżające sandwicze. Zaskoczenie zostało rozwiane przez wygłoszony przez megafon komunikat, że jest to poczęstunek przygotowany specjalnie dla nich przez restaurację SUBWAY® i ma służyć wzmocnieniu przed trudami aklimatyzacji do pogody panującej w Polsce.

warm welcome admonkey

warm welcome admonkey

warm welcome admonkey

warm welcome admonkey

warm welcome admonkey

– Wiemy, że długa zima dała się we znaki wszystkim. To właśnie mroźna pogoda zainspirowała nas do wsparcia podróżnych sandwiczami Sub of the Day, by zmniejszyć szok wywołany odmienną niż spodziewana temperaturą. Bardzo ucieszyły nas pozytywne reakcje podróżnych – powiedział Jan Petr, Marketing Coordinator CEE

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Lc7z71EXnnY’]

Akcja „Warm Welcome” zrealizowana została w ramach trwającej kampanii „Sub of the Day”, w której przez cały tydzień wybrane sandwicze są serwowane w promocyjnej cenie.

Za kampanię marketingową oraz e-PR marki SUBWAY® w Polsce odpowiada agencja Q&AConsulting. Akcja została przeprowadzona przy ścisłej współpracy z Portem Lotniczym Ławica.

Źródło: mat. pras.

ostatnie dni zgłoszeń do konkursu zbadaj.to 7

Ostatnie dni zgłoszeń do konkursu zbadaj.to

naga reklama t-mobile narusza dobre obyczaje 8

Naga reklama T-Mobile narusza dobre obyczaje