w

Top 17 legendarnych reklam tygodnika The Economist

Top 17 legendarnych reklam tygodnika the economist

Tym razem prezentujemy zestawienie 17-stu niezwykle kreatywnych reklam magazynu The Economist. Opiniotwórczy tygodnik koncentrujący się na ciekawych zagadnieniach z życia politycznego oraz nowościach biznesowych, musi przyciągać czytelników kreatywną reklamą. Tak też jest w tym wypadku. Zobaczcie sami. 

1. Znajdź swój punkt widzenia. Czytaj The Economist.

Economist-wtyczki

2. Struś chowający głowę w piasek? Jak widać umiejscowienie plakatów po przeciwległych stronach holu, powoduje zamierzony efekt.

Economist-struś

3. Czym charakteryzuje się czytelnik tygodnika The Economist w porównaniu do optymisty i pesymisty? 

Economist-szklanki

4. Reklama The Economist na koszulce – teraz już wszyscy wiedzą, jakie skutki grożą czytelnikom magazynu 😉 

Economist-koszulka

5. Zwoje mózgowe utworzone z magazynu, czyli czytanie The Economist bez wątpienia pobudza szare komórki. 

Economist-mózg

6. Kolejna reklama magazynu na koszulce. Czytajcie, a nie będziecie żałować 🙂

Economist-koszulka2

7. Opinie wydawane w magazynie The Economist są ostre i bezwzględne niczym żyleta.

Economist-żyletka

8. Kreatywna reklama prasowa. Tym razem The Economist pokazuje jak  przebić się przez szum. 

Economist-szum

9. Punkt widzenia zależy od – ? Wyjątkowej perspektywy.

Economist-perspektywa

10. Kontrowersyjny plakat, który nawołuje do własnego interpretowania otaczającego nas świata.

Economist-interpretacja

11. The Economist przedstawia zróżnicowanie współczesnego świata za pomocą gry Twister. Dzięki temu spostrzeżenie niektórych kwestii staje się dziecinnie proste.                  

Economist-twister

12. Balon The Economist – oprócz logotypu zauważyć można drugi znak rozpoznawczy tygodnika – mózg.

Economist-balon

13. Kolejna kontrowersyjna reklama tygodnika, która tym razem nawołuje do poszerzania rodu czytelników The Economist 😉

Economist-poszerzenie rodu

14. Przykład na to, że magazyn The Economist reklamuje się naprawdę wszędzie. 

Economist-pustynia

15. Ambient w wykonaniu The Economist – a Ty ile się utrzymasz na giełdzie? 

Economist-byk

16. Bardzo kreatywna reklama, która jest dowodem na to, że „less is more”. 

Economist-żarówka

17. Reklama ambientowa tygodnika. Tym razem na opakowaniu po pizzy. Z kartonu możemy dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, np. o uprawach pszenicy na świecie. 

Economist-pizza

10 najważniejszych nowych trendów na rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych na rok 2013

10 najważniejszych nowych trendów na rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych na rok 2013

It’s simple – nowa aplikacja dla simple express

It’s Simple – nowa aplikacja dla Simple Express