Tym razem prezentujemy zestawienie 17-stu niezwykle kreatywnych reklam magazynu The Economist. Opiniotwórczy tygodnik koncentrujący się na ciekawych zagadnieniach z życia politycznego oraz nowościach biznesowych, musi przyciągać czytelników kreatywną reklamą. Tak też jest w tym wypadku. Zobaczcie sami.
1. Znajdź swój punkt widzenia. Czytaj The Economist.
2. Struś chowający głowę w piasek? Jak widać umiejscowienie plakatów po przeciwległych stronach holu, powoduje zamierzony efekt.
3. Czym charakteryzuje się czytelnik tygodnika The Economist w porównaniu do optymisty i pesymisty?
4. Reklama The Economist na koszulce – teraz już wszyscy wiedzą, jakie skutki grożą czytelnikom magazynu 😉
5. Zwoje mózgowe utworzone z magazynu, czyli czytanie The Economist bez wątpienia pobudza szare komórki.
6. Kolejna reklama magazynu na koszulce. Czytajcie, a nie będziecie żałować 🙂
7. Opinie wydawane w magazynie The Economist są ostre i bezwzględne niczym żyleta.
8. Kreatywna reklama prasowa. Tym razem The Economist pokazuje jak przebić się przez szum.
9. Punkt widzenia zależy od – ? Wyjątkowej perspektywy.
10. Kontrowersyjny plakat, który nawołuje do własnego interpretowania otaczającego nas świata.
11. The Economist przedstawia zróżnicowanie współczesnego świata za pomocą gry Twister. Dzięki temu spostrzeżenie niektórych kwestii staje się dziecinnie proste.
12. Balon The Economist – oprócz logotypu zauważyć można drugi znak rozpoznawczy tygodnika – mózg.
13. Kolejna kontrowersyjna reklama tygodnika, która tym razem nawołuje do poszerzania rodu czytelników The Economist 😉
14. Przykład na to, że magazyn The Economist reklamuje się naprawdę wszędzie.
15. Ambient w wykonaniu The Economist – a Ty ile się utrzymasz na giełdzie?
16. Bardzo kreatywna reklama, która jest dowodem na to, że „less is more”.
17. Reklama ambientowa tygodnika. Tym razem na opakowaniu po pizzy. Z kartonu możemy dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, np. o uprawach pszenicy na świecie.