in ,

Sukces polskiej animacji „Diplodok” w Cannes

Animacja diplodok odnosi sukces w cannes
  • Sukces najnowszej polskiej animacji “Diplodok”. Producenci filmu biorą udział w targach Marché du Film odbywających się podczas festiwalu w Cannes.

  • Zainteresowanie produkcją znacznie przerosło oczekiwania – „Diplodok”, którego premiera przewidziana jest na 2024 r.

  • Podczas pierwszych kilku dni targów został sprzedany do 40 krajów.

  • Za produkcję odpowiada warszawskie studio produkcyjne Human Film. Międzynarodowym agentem sprzedaży jest Gebeka Films.

Animacja diplodok odnosi sukces w cannes

„Diplodok” jest największym projektem w historii polskich animowanych filmów familijnych, opartych na technologii CGI. To również kamień milowy dla rodzimej branży filmowej. „Diplodok” jest inspirowany kultowymi komiksami Tadeusza Baranowskiego, natomiast za scenariusz
i reżyserię odpowiada Wojtek Wawszczyk. 

Opowieść o przygodach małego dinozaura, już w pierwszych dniach Marché du Film, została sprzedana do 40 krajów, w tym między innymi do Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Skandynawii, krajów Beneluksu, a także do Korei. Przy produkcji „Diplodoka” wspólnie z Human Film, pracują międzynarodowi specjaliści – czeskie studio PFX (koproducent). Projekt jest realizowany także
w koprodukcji z Telewizją Polską oraz współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Sukces polskiej animacji „diplodok” w cannes

Nawiązanie współpracy z agentem sprzedaży – Gebeka Films oznaczało rozpoczęcie przygotowań do oficjalnego startu międzynarodowej sprzedaży „Diplodoka” w Cannes.

W trakcie targów Marché du Film, Maks Sikora (CEO Human), Jiří Mika (Managing Partner w PFX) oraz Jason Bressand (International sales agent Gebeka Films) promowali produkcję, co zaowocowało imponującym wynikiem, zaledwie po kilku dniach trwania targów.

W trakcie Marché du Film mieliśmy okazję przekonać się, że „Diplodok” skradł nie tylko nasze serca, ale również dystrybutorów z całego świata. Gebeka Films domyka kontrakty z przedstawicielami 40 krajów, co jest dla nas wielkim sukcesem i zdecydowanym powodem do dumy. Targi wciąż trwają, a samo Cannes to dopiero początek sprzedaży „Diplodoka”. Przed nami jeszcze wiele targów oraz pozyskiwanie kolejnych, lokalnych partnerów dystrybucji. Wierzymy, że wspólnie przyniesiemy widzom na całym świecie wiele niezapomnianych chwil. – mówi Maks Sikora, CEO Human.


  1. 78 urodziny magazynu dla dzieci „Świerszczyk” 
  2. Najbardziej ekologiczne opakowania to te, których… nie ma
  3. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO
Współpraca influencera z marką

Współpraca influencera z marką – na co zwrócić uwagę?

My first poison

Wspólny projekt FCB&theMilkman i Clovin jako benchmark marketingowy w pierwszym polskim wydaniu Kotlera