in

Sylwia Tygielska w Isobar Poland Group

Sylwia tygielska

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.

– Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z wszechstronnym doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w obszarze strategii komunikacji marki.  W naszej filozofii współpracy z klientami stawiamy na długoterminowe relacje, które  obejmują szeroki zakres wsparcia w coraz bardziej kompleksowym świecie konwergencji mediów.  Do tego potrzebne jest solidne przygotowanie biznesowe oraz umiejętności współpracy z zespołami o różnych obszarach kompetencyjnych, zarówno w Isobar Poland Group, jak i w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Sylwia doskonale wpasowuje się w ten model – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
Tygielska z branżą reklamową związana jest od 2005 r. Przez ostanie 7 lat pracowała w agencji Brain, w której jako account director a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Odpowiadała za realizację projektów dla klientów takich jak ING Bank Śląski, Play, Fakt, Lotto, HBO, Heyah, Empik, Prudential, Prince Polo, Grupa Energa czy Burger King.
Doświadczenie zdobywała pracując agencji Saatchi&Saatchi, z którą była związana przez ponad 5 lat. Pracując w strukturze client service realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji. Współtworzyła m.in. kampanie dla PTC (obecnie T-Mobile) i należących do niej marek Era Biznes i blueconnect.

Absolwentka studiów MBA na Politechnice Warszawskiej oraz Uczelni Łazarskiego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Corporate cultural responsibility

Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

Skriware

Powstaje innowacyjna platforma do nauki robotyki i programowania