w

Timecode Film Production z animacją promującą Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina

Międzynarodowy konkurs pianistyczny im. Fryderyka chopina

Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował animację przewodnią na 18-ty Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Będzie ona towarzyszyć promocji Konkursu oraz transmisjom z przesłuchań i koncertów, prowadzonym w internecie przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina. 

Dzięki streamingowi online wydarzenie to będzie miało zasięg globalny.

Jak można przeczytać w komunikacie NIFC:  Śladem Konkursu z 2015r. wszystkie przesłuchania będą transmitowane online – jednak w 2020 r. transmisja ta pierwszy raz zostanie przeprowadzona w jakości 4K, wzorem najważniejszych imprez sportowych, takich jak mistrzostwa świata w piłce nożnej. Jako że Konkurs Chopinowski budzi nie mniejsze emocje, jego „kibice” zasługują na dostęp do konkursowych zmagań w tej samej, najwyższej jakości.

Międzynarodowy konkurs pianistyczny im. Fryderyka chopina

Wszystkie transmisje będzie można śledzić na stronie www.chopin2020.pl oraz na kanale Instytutu Chopina na platformie YouTube, który ma ponad 130 tys. Subskrybentów i blisko 70 mln wyświetleń.

Animacja promująca Konkurs przygotowana przez zespół domu produkcyjnego Timecode Film Production, została zrealizowana w technice 2d z elementami 3d. Jako motyw przewodni wykorzystano plakat tegorocznej edycji, natomiast w warstwie muzycznej finałowy fragment koncertu e-moll Fryderyka Chopina, w wykonaniu Kate Liu –  laureatki III nagrody w poprzedniej edycji Konkursu.

Chopin Piano Competition from Timecode Film Production on Vimeo.

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych na świecie konkursów fortepianowych. Odbywa się co 5 lat w Warszawie. Jego 18ta edycja rozpocznie się 2 października 2020 roku. Organizatorem jest Narodowy Instytut Fryderyka Chopina.

Timecode Film Production specjalizuje się w produkcji filmów i animacji do komunikacji marketingowej – w tym spotów reklamowych, form branded content i explainer videos. Od 2017 roku prowadzi własny konkurs dla młodych twórców animacji reklamowych „Timecode Akcja Animacja”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Home office covid-19

home office. Jak pracować z domu? Przegląd narzędzi do pracy zdalnej

Koronawirus

Koronawirus: Rośnie liczba osób, które pracują z domu