w

Tomasz Okulicz dołączył do zespołu DYNAMO FILM

Tomasz okulicz
Fot.: Wojciech Rosegnal

Dom produkcyjny Dynamo Film specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych rozpoczyna stałą współpracę z reżyserem Tomaszem Okuliczem. To początek zmian związanych z rozwojem struktury firmy.

Dynamo Film posiada trzynastoletnie doświadczenie w produkcji filmowej. Do zespołu pracującego dla największych i najbardziej wymagających Klientów dołączył właśnie reżyser Tomasz Okulicz. Dynamo i Okulicz będą współpracować na wyłączność.

Dynamo to ludzie. Łączy nas filmowa pasja, energia i doświadczenie. Z Tomkiem pracowaliśmy dotychczas projektowo. Na planie jest skoncentrowany i profesjonalny. Doskonale potrafi wczuć się w emocje tworzonego filmu, niezależnie od tego czy ma on wzruszyć czy rozbawić odbiorcę.  – mówi Maciej Maciantowicz Prezes zarządu Dynamo Film.

Tomasz Okulicz – reżyser filmów reklamowych. Zanim rozpoczął swoją przygodę w reklamie, współtworzył m.in. niezależną grupę teatralną „Wybrzeżak” w Gdańsku, gdzie prowadził kursy dramy, reżyserował spektakle i formy kabaretowe. Następnie przez ponad 7 lat kierował zespołem kreatywnym w agencji Engine, pracując jako dyrektor kreatywny między innymi dla takich klientów jak MINI, BMW, Leroy Merlin, Ergo Hestia, Henkel, Cropp, Lubella, Sinsay, Heyah, T-Mobile Polska czy Herbapol. Współtworzył i reżyserował spoty m.in. dla marek Sinsay i Cropp (LPP), Arena.pl, Unia Group oraz Leroy Merlin. Dla tej ostatniej zrealizował jeden ze swoich najbardziej rozpoznawalnych projektów – kampanię „Bohater Domu”, nagrodzoną m.in. złotą statuetką EFFIE AWARDS. W 2016 roku zdecydował się zakończyć współpracę z agencją i rozwijać się w obszarze reżyserii.  2017 rok rozpoczął intensywnie realizacją serii filmów dla marki Pilsner Urquell wyprodukowanych przez Dynamo Film

Wybory kosmetyczne millenialsów

Wybory kosmetyczne millenialsów

Kampania społeczna refugee or enemy

Kampania społeczna Refugee or Enemy