w ,

TOP 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, a wraz z nimi pojawia się coraz więcej gwiazdkowych kampanii. Przedstawiamy Wam TOP 10 reklam, które naszym zdaniem w najciekawszy sposób wpisują się w konwencję świątecznego konsumpcjonizmu.

1. A może frytki do tego? McDonald’s w świątecznej odsłonie
Reklama jednej z największych restauracji typu fast-food idealnie wpisuje się w konwencję bożonarodzeniową. Na plakacie oprócz życzeń świątecznych, w centralnym miejscu zostały umieszczone frytki. Ich ułożenie symbolizuje oczywiście choinkę.
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

 

2. Wszyscy chcą PEPSI!
Zapewne tą zasadą kierowali się marketingowcy, tworząc gwiazdkowy plakat napoju. Mały miś zawieszony na choinkowych lampkach próbuje dosięgnąć puszki Pepsi za pomocą cukrowej laski.

Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

3. Nowa Jetta dla Świętego Mikołaja
A czy Ty zrobisz wszystko, by jeździć nową Jettą? Święty Mikołaj sprzedaje swoje sanie, aby stać się właściwemu nowego modelu Volkswagena, więc chyba warto 😉
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.4. Nestle Creates Magic Moments
Marka Nestle na swoim świątecznym plakacie umieściła cukierki. Ułożenie łakoci oczywiście nie jest przypadkowe. Dostrzegacie renifera?
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.5. Piłeś? Nie jedź
Świąteczny plakat Heinekena ukazuje jakie skutki może powodować jazda po wypiciu alkoholu przez św. Mikołaja.
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.


6. Urzekający plakat marki Cartier
„Winter Tales” – Zimowe Opowieści – to świąteczna kampania reklamowa marki Cartier. Na plakacie oprócz produktów Cartiera, można dostrzec uroczego kociaka, który wyleguje się pod choinką.
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

7. Oryginalna choinka z marką STIHL
STIHL proponuje całkowicie nowe rozwiązanie dotyczące drzewka świątecznego. Dzięki narzędziom tej marki możecie pozwolić sobie na naprawdę oryginalną choinkę!
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

8. Nieśmiertelna reklama Coca-Coli
Jak co roku, Coca- Cola prezentuje się w świątecznej oprawie. Tym razem na plakacie można dostrzec św. Mikołaja oraz jego pomocników, którzy przygotowują gwiazdkowe podarunki. Św. Mikołaj oczywiście trzyma w ręce butelkę Coca-Coli.
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

9. Jaki jest najlepszy majonez na Święta?
Ciekawy pomysł na to, jak w łatwy sposób zrobić ciekawą kampanię gwiazdkową. Hellmann’s potrzebował tylko łyżki i majonezu. Na sztućcu dostrzec można wizerunek św. Mikołaja.
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.

10. Z Gillette też możesz zostać św. Mikołajem
Gwiazdkowy plakat Gillette pokazuje jak w prosty sposób można stać się św. Mikołajem. Wystarczy trochę pianki do golenia i efekt gwarantowany!
Top 10. Świąteczny konsumpcjonizm w reklamie.


A może znacie jakieś ciekawsze kampanie świąteczne? czekamy na wasze typy.

Ja polecam, ty polecasz, nam polecają. Badanie – polacy skorzy do rekomendacji

Ja polecam, ty polecasz, nam polecają. Badanie – Polacy skorzy do rekomendacji

Marketing w 2013. Trendy.

Marketing w 2013. Trendy.