Tym razem prezentujemy Wam top 40 najlepszym reklam prezerwatyw marki DUREX. wiadomo, produkt jest specyficzny i kreatywni naprawdę muszą wytężać szare komórki, żeby nie zawsze opierać się na skojarzeniach erotycznych. Sprewdźcie sami jak im to wychodzi.
1. Grey/g2 Group dla najsłynniejszych prezerwatyw. Aż chce się dotykać 🙂
2. Hiszpańska reklama bilboardowa zaprojektowana przez agencję Ciacomunicacion.
3. Za kreację wzrastających fal dźwiękowych odpowiada Red Kube.
4. Jan Kiepura śpiewał, że chce całować wszystkie dziewczyny;) Za współczesną wersję tego przesłania, a tym samym za całą kampanię promocyjną odpowiada DDB Auckland.
5. Tym razem reklama wibratora – Durex Play Vibrators.
6. W reklamie bazującej na erotycznych skojarzeniach wykorzystano wygimnastykowane ludziki, które zostały wykonane z prezerwatyw;) Za kreacje w klimacie Kamasutry odpowiada Ogilvy RedCard.
7. Przestroga przed konsekwencjami wynikającymi z niestosowania prezerwatyw 😉 Przekaz autorstwa agencji Bruketa&zinic Om Croatia.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=5iDbJ5_Po8U’]
8. Oświadczyny w wersji Durex 🙂
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=58FQ2SeG8WQ’]
9. Miłość jest sztuką – zapewne tą zasadą kierowała się agencja Mccann-erickson projektując kampanię.
10. Bardzo kreatywna reklama stworzona przez Moe Awsem.
11. Trening czyni mistrza 😉 Za koncepcję spotów promujących markę odpowiada Mccann, Paris.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=e4JW2AY3DU4′]
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=P_czvSZjcUk’]
12. Kolejna pomysłowa kampania promująca produkty marki DUREX.
13. W reklamach aromatyzowanych prezerwatyw nie mogło oczywiście zabraknąć erotycznych nawiązań do owocowych smaków.
14. Następny zabawny i bardzo pomysłowy przekaz – DUREX XL.
15. Kolejna reklama, która odwołując się do wielkości i rozmiaru, bazuje na kreatywnych skojarzeniach.
16. Tym razem w przekazie promującym czekoladowe prezerwatywy, wykorzystano nieco zmodyfikowany wizerunek Moniki Lewinsky.
17. Oto jeden z miliona powodów, dla którego warto się zabezpieczać 😉
18. Demonstracja w wersji DUREX. Oprócz plemników, chyba nikt inny nie będzie strajkować.
19. Humorystyczny przekaz, w którym także wykorzystano konwencję ubrudzonych zębów 🙂
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=47eTKFl3jns’]
20. DUREX w sugestywny sposób pokazuje skutki przedłużania rokoszy.
21. Odważna, a zarazem bardzo pomysłowa i humorystyczna kampania promująca kolejny produkt marki Durex – lubrykant.
22. Agencja Mccann Erickson jest odpowiedzialna za kolejny kreatywny przekaz. Kreacja ukazała się w Belgii.
23. Odważnych i erotycznych skojarzeń ciąg dalszy, czyli Leo Burnett dla Durex.
24. Reklama autorstwa Mccann Erickson w sam raz na wieczorową porę.
25. Tym razem ta sama agencja, projektując przekaz, wykorzystała motyw seksu w windzie.
26. Zabawny spot reklamowy autorstwa Mccann-erickson został wyemitowany we Włoszech w 2004 roku.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=hShNTK0bKQw’]
27. Kolejna reklama utrzymana w podobnej konwencji. Tym razem Filmmaster dla marki DUREX.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=4sNBmSsWkes’]
28. Duval Guillaume Brussels odpowiada za przekaz SCRATCHES.
29. Oryginalna śruba autorstwa Mccann-erickson Manchester.
30. Tym razem w reklamie wykorzystano motyw Adama i Ewy w raju. Kreacja zaprojektowana przez Mccann Erickson Belgium.
31. Przekaz reklamujący markę został stworzony z okazji Dnia Ojca.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=1O_d7wbkYmk’]
32. Kreacja „Brain” ukazała się w Hiszpanii w 2002 roku.
33. Agencja Duval Guillaume odpowiada za świetną reklamę aromatyzowanych prezerwatyw.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=xiDw97ezn0g’]
34. W tym przekazie wykorzystano motyw krzyża, a dokładniej postać Jezusa zasłaniającego oczy. Najwyraźniej przyjemność była warta grzechu:)
35. Kolejna reklama lubrykantu marki DUREX. Tytuł kreacji: „Flash light”.
36. Humorystyczny przekaz odwołujący się do układu okresowego pierwiastków Mendelejewa.
37. Ponownie Mccann-erickson Manchester dla najsłynniejszych prezerwatyw na świecie.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=hShNTK0bKQw’]
38. Kreatywny pomysł na promowanie żelu marki DUREX.
39. Reklama agencji Maclaren Mccann z 2000 roku.
40. I na koniec mamy dla Was wędrówkę do wnętrza prezerwatywy 😉
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=fYPTg3B99Ak’]