w ,

Top 40 kreatywnych reklam Durex

Top 40 kreatywnych reklam durex

Tym razem prezentujemy Wam top 40 najlepszym reklam prezerwatyw marki DUREX. wiadomo, produkt jest specyficzny i kreatywni naprawdę muszą wytężać szare komórki, żeby nie zawsze opierać się na skojarzeniach erotycznych. Sprewdźcie sami jak im to wychodzi. 

1. Grey/g2 Group dla najsłynniejszych prezerwatyw. Aż chce się dotykać 🙂

Greyg2 group admonkey
2. Hiszpańska reklama bilboardowa zaprojektowana przez agencję Ciacomunicacion.

Ciacomunicacion admonkey
3. Za kreację wzrastających fal dźwiękowych odpowiada Red Kube.

Red kube admonkey
4. Jan Kiepura śpiewał, że chce całować wszystkie dziewczyny;) Za współczesną wersję tego przesłania, a tym samym za całą kampanię promocyjną odpowiada DDB Auckland.

Ddb admonkey

Ddb admonkey
5. Tym razem reklama wibratora – Durex Play Vibrators.

Durex play vibrators admonkey

6. W reklamie bazującej na erotycznych skojarzeniach wykorzystano wygimnastykowane ludziki, które zostały wykonane z prezerwatyw;) Za kreacje w klimacie Kamasutry odpowiada Ogilvy RedCard.

Durex play admonkey

Durex play admonkey

7. Przestroga przed konsekwencjami wynikającymi z niestosowania prezerwatyw 😉 Przekaz autorstwa agencji Bruketa&zinic Om Croatia.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=5iDbJ5_Po8U’]

8. Oświadczyny w wersji Durex 🙂

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=58FQ2SeG8WQ’]

9. Miłość jest sztuką – zapewne tą zasadą kierowała się agencja Mccann-erickson projektując kampanię.

Durex admonkey

 

Durex admonkey
10. Bardzo kreatywna reklama stworzona przez Moe Awsem.

Durex admonkey

11. Trening czyni mistrza 😉 Za koncepcję spotów promujących markę odpowiada Mccann, Paris.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=e4JW2AY3DU4′]

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=P_czvSZjcUk’]

12. Kolejna pomysłowa kampania promująca produkty marki DUREX.

Durex admonkey

Durex admonkey



13. W reklamach aromatyzowanych prezerwatyw nie mogło oczywiście zabraknąć erotycznych nawiązań do owocowych smaków.

Durex admonkey

Durex admonkey
14. Następny zabawny i bardzo pomysłowy przekaz – DUREX XL.

Durex admonkey
15. Kolejna reklama, która odwołując się do wielkości i rozmiaru, bazuje na kreatywnych skojarzeniach.

Durex admonkey
16. Tym razem w przekazie promującym czekoladowe prezerwatywy, wykorzystano nieco zmodyfikowany wizerunek Moniki Lewinsky.

Durex monika lewynsky admonkey
17. Oto jeden z miliona powodów, dla którego warto się zabezpieczać 😉

Durex admonkey
18. Demonstracja w wersji DUREX. Oprócz plemników, chyba nikt inny nie będzie strajkować.

Durex admonkey

Durex admonkey
19. Humorystyczny przekaz, w którym także wykorzystano konwencję ubrudzonych zębów 🙂
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=47eTKFl3jns’]

20. DUREX w sugestywny sposób pokazuje skutki przedłużania rokoszy.

Durex admonkey

Durex admonkey

21. Odważna, a zarazem bardzo pomysłowa i humorystyczna kampania promująca kolejny produkt marki Durex – lubrykant.

Durex admonkey

Durex admonkey



22. Agencja Mccann Erickson jest odpowiedzialna za kolejny kreatywny przekaz. Kreacja ukazała się w Belgii.

Mccann erickson admonkey
23. Odważnych i erotycznych skojarzeń ciąg dalszy, czyli Leo Burnett dla Durex.

Durex leo brunett admonkey

Durex leo brunett admonkey

Durex leo brunett admonkey



24. Reklama autorstwa Mccann Erickson w sam raz na wieczorową porę.

Mccann erickson paris admonkey
25. Tym razem ta sama agencja, projektując przekaz, wykorzystała motyw seksu w windzie.

Mccann erickson prague admonkey

26. Zabawny spot reklamowy autorstwa Mccann-erickson został wyemitowany we Włoszech w 2004 roku.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=hShNTK0bKQw’]

27. Kolejna reklama utrzymana w podobnej konwencji. Tym razem Filmmaster dla marki DUREX.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=4sNBmSsWkes’]

28. Duval Guillaume Brussels odpowiada za przekaz SCRATCHES.

Duval guillaume brussels admonkey
29. Oryginalna śruba autorstwa Mccann-erickson Manchester.

Mccann-erickson manchester admonkey

30. Tym razem w reklamie wykorzystano motyw Adama i Ewy w raju. Kreacja zaprojektowana przez Mccann Erickson Belgium.

Mccann erickson belgium admonkey
31. Przekaz reklamujący markę został stworzony z okazji Dnia Ojca.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=1O_d7wbkYmk’]

32. Kreacja „Brain” ukazała się w Hiszpanii w 2002 roku.

Durex admonkey
33. Agencja Duval Guillaume odpowiada za świetną reklamę aromatyzowanych prezerwatyw.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=xiDw97ezn0g’]

34. W tym przekazie wykorzystano motyw krzyża, a dokładniej postać Jezusa zasłaniającego oczy. Najwyraźniej przyjemność była warta grzechu:)

Serviceplan marketing werbeagentur admonkey
35. Kolejna reklama lubrykantu marki DUREX. Tytuł kreacji: „Flash light”.

Durex admonkey
36. Humorystyczny przekaz odwołujący się do układu okresowego pierwiastków Mendelejewa.

Durex mccann-erickson admonkey
37. Ponownie Mccann-erickson Manchester dla najsłynniejszych prezerwatyw na świecie.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=hShNTK0bKQw’]
38. Kreatywny pomysł na promowanie żelu marki DUREX.

Durex admonkey
39. Reklama agencji Maclaren Mccann z 2000 roku.

Maclaren mccann admonkey
40. I na koniec mamy dla Was wędrówkę do wnętrza prezerwatywy 😉

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=fYPTg3B99Ak’]


Reklamy papierosów sprzed lat - w tym szaleństwie jest metoda?

Reklamy papierosów sprzed lat – w tym szaleństwie jest metoda?

Strategia dystrybucji treści

Facebook nie sprzeda w pojedynkę. Potrzebna jest strategia