w

„Tor” to najnowsza kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska

„tor” to najnowsza kampania autorstwa leo burnett dla orange polska

7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.

W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać lub udostępnić ogromną ilość treści dzięki najszybszemu internetowi światłowodowemu od Orange. Dodatkową atrakcją jest Smart Wi-Fi Box, który sprawia, że niezawodny internet jest dostępny we wszystkich zakamarkach domu czy mieszkania.

 

Szybki internet dostępny w każdym kącie domu. Szukaliśmy prostego przełożenia, które zbliża całą rodzinę i znaleźliśmy je w postaci zabawki, którą każdy chciałby się pobawić – o koncepcji kreatywnej mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z usługi w opcji 600 Mb/s. Orange oferuje im jeszcze szybszy internet, bez żadnych dodatkowych formalności i w dotychczasowej cenie. Z promocji można skorzystać do 9 listopada.

Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych. Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:

Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett.

Kreacja: 

Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett

Zespół kreacji:

Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett,

Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett.

Client Service:

Małgorzata Bęczkowska, Account Director

Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Michał juda showroom

Rozwój SHOWROOM na rynki zagraniczne

Alicja caban insignia

Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII