w

„Twoja historia ma z nami przyszłość” – Nationale-Nederlanden z nową kampanią kierowaną do branży IT

Nowoczesne technologie to jeden z filarów rozwoju w Nationale-Nederlanden. Firma rozszerza dział IT, a w kampanię rekrutacyjną włącza swoich pracowników, którzy opowiadają autentyczne historie pracy w Nationale-Nederlanden. Za kreację kampanii „Twoja historia ma z nami przyszłość”, która obejmie kanały online, odpowiada agencja Job’n’Joy.

Kampania pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość” wspiera strategiczne zmiany w obszarze technologii, m.in. rozbudowę zespołu i pozyskanie nowych pracowników. Za projekt i jego realizację odpowiada agencja Job’n’Joy. W ramach akcji stworzony został odrębny serwis dla kandydatów –  twojahistoriawit.pl. Platforma umożliwia szybkie wyszukanie aktualnych rekrutacji, są na niej szczegółowo opisane elementy oferty, benefity, a także systemy i technologie wykorzystywane w obszarze IT.  

I tak zostałem… Pracownicy opowiadają swoje prawdziwe historie

W działania włączają się też obecni pracownicy. W krótkich, retrospektywnych filmikach opowiadają, jak zaczęła się ich historia w Nationale-Nederlanden, czym się na co dzień zajmują, co wyróżnia ich pracodawcę, z jakich benefitów najczęściej korzystają i co najbardziej motywuje ich w pracy.

– Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz, liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo, zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują – mówi Aleksandra Paszkiewicz, Członek Zarządu Nationale-Nederlanden.

Istotne jest niestandardowe i elastyczne podejście

Kampania rekrutacyjna pokazuje również szereg niestandardowych benefitów, z których mogą korzystać pracownicy zespołu IT. Jeden z nich to Technology Day 4 You – dzień w tygodniu, kiedy eksperci IT mają czas na budowanie prototypów nowych rozwiązań. Pracownicy sami decydują, jaki projekt chcą stworzyć i czego się nauczyć. Firma angażuje się też w program wolontariacki, oferuje pakiet wsparcia dla rodziców (wydłużony urlop ojcowski oraz asystenta Ask Henry), a w biurze regularnie organizowane są badania profilaktyczne i akcje zdrowotne.

W ramach kampanii przewidziane są dodatkowo liczne działania partnerskie, m.in. współpraca przy Perspektywy Women In Tech Summit oraz z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tdy+tgth

wygrana TGTH/Today kontrakt dla Arab National Bank

Woshwosh zbiera buty dla bezdomnych_cover sm

WoshWosh zbierze buty dla bezdomnych