VML Poland wygrało przetarg na adaptację globalnego konceptu kampanii equity dla należącej do koncernu Mondelez marki Milka. Agencja przygotowała koncepcję adaptacji zbliżającej się aktywacji marki, która realizowana będzie na kilku europejskich rynkach.
VML Poland będzie odpowiedzialna za przygotowanie dla marki Milka platformy internetowej oraz filmu internetowego wykorzystywanych podczas trwania aktywacji w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Słowenii i Serbii oraz na Węgrzech.
„Przed Milką niezwykły rok i bardzo ciekawe plany komunikacyjne. Niezmiernie się cieszymy, że zasłużyliśmy sobie na zaufanie zespołu marki w Polsce i w regionie, wygrywając przy tym z bardzo mocną konkurencją. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań, a po pierwszych miesiącach pracy rozumiemy w pełni, jak szczególny to brand. Kto by nie chciał pracować dla Milki?!” – podsumowuje Michał Banaszewski, Business Development Director w VML Poland.