Wyjątkowy wafelek Prince Polo, obecny na polskim rynku od 1955 roku świętuje swoje 60 urodziny. Z tej okazji marka przygotowała wiele atrakcji dla swoich miłośników.
Dla wielu Polaków Prince Polo jest ikoną wafla jako unikalne połączenie kruchego wafelka i czekolady, które w wielu Polakach wywołuje najlepsze wspomnienia i dostarcza wielu pozytywnych emocji. Co roku Prince Polo znajduje się też w czołówce rankingów najbardziej wartościowych polskich marek. Od początku swego istnienia wafelki produkowane są w cieszyńskiej fabryce.
Z okazji 60-lecia przygotowana została limitowana edycja Prince Polo Classic w wyjątkowym retro-opakowaniu inspirowanym oryginalnym designem z lat 70-tych. Inspiracją była popularność trendu retro i vintage.
– Mamy nadzieję, że limitowana edycja spodoba się wiernym konsumentom marki,
a dodatkowe atrakcje w mediach społecznościowych związane z jej historią wywołają uśmiech nostalgii na ich twarzach” – mówi Kamila Moniuszko, Brand Manager Local Countlines, Poland and Baltics, Mondelez Polska S.A.
Wafelek Prince Polo jest liderem na rynku wafli i batonów w Polsce z udziałem wartościowym marki na poziomie 11,8%*. Jest dostępny w trzech smakach: Prince Polo Classic – najchętniej wybierany wariant oblany klasyczną, ciemną czekoladą, Prince Polo Orzechowe oraz Prince Polo Mleczne. Konsumenci najchętniej sięgają po wafelki Prince Polo Classic w gramaturze XXL.
Edycja limitowana wspierana będzie działaniami w mediach społecznościowych i materiałami POSM w sklepie. Za działania na Facebooku odpowiada agencja Next,
za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.