Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Wieprzowina de luxe, czyli identyfikacja eventu Bête & Fête

Zamiast rzucać perły przed wieprze, agencja lg2 boutique ozłociła je na potrzeby eventu organizowanego przez Federację producentów wieprzowiny z Quebecu.

Projekt obejmował stworzenie motywów, które pojawiły się na papierze pakowym, fartuchu i etykietach inspirowanych tradycyjną rzeźnią, a w jego centrum znalazła się świnka z muszką. Uroczysty charakter wydarzenia podkreślono wykorzystując kremowo-złocistą kolorystykę.

1301_imprime_fppq_fr_invitationbeteetfete_vignette01

1301_imprime_fppq_fr_invitationbeteetfete_vignette04

1301_imprime_fppq_fr_invitationbeteetfete_vignette05

1301_imprime_fppq_fr_invitationbeteetfete_vignette02

1301_imprime_fppq_fr_invitationbeteetfete_vignette03

czytaj:   Łódzkie murale na Google Cultural Institute