w

Wojciech Follprecht nowym Dyrektorem Kreatywnym agencji reklamowej Brave Brain

Wojciech follprecht nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej brave brain

Z końcem ubiegłego roku stanowisko Dyrektora Kreatywnego w Brave Brain objął Wojciech Follprecht. Nie tylko przejął zarządzanie działem kreatywnym, ale będzie także odpowiadał za dalszy rozwój kompetencji firmy.

Wojciech Follprecht z branżą reklamową związany jest od blisko 14 lat. W międzyczasie współtworzył również krakowskie środowisko startupowe. Przez ostatnie 6 lat pracował w HanBright S.A., gdzie zajmował kolejno stanowiska: Dyrektora Kreatywnego i Dyrektora Zarządzającego, rozwijając takie projekty jak: Ciufcia, Zosia i Kevin oraz Tajemnicza Kuchnia. Wcześniej przez blisko 4 lata pracował w agencji HanGalee, jako grafik kreatywny a następnie team leader i projekt manager. Doświadczenie zdobywał także jako Graphic Designer w Prokom Software S.A. oraz jako Prezes Zarządu w Bright Berries oraz Członek Rady Nadzorczej w Przedszkolowo.pl. Pracował dla klientów z branż: FMCG, paliwowej, edukacyjnej oraz farmaceutycznej, m.in.: Orlen, Frito Lay czy Unimil.

– Bardzo cieszymy się, że Wojciech dołączył do naszego zespołu. Najważniejszymi zadaniami stojącymi przed nowym Dyrektorem Kreatywnym będzie wzmocnienie i rozwój kompetencji zespołu, zwłaszcza w obszarach digital i mobile, a także usprawnienie istniejących procesów. Bogate doświadczenie Wojtka, w zarządzaniu zespołem oraz w sektorze digital, to z pewnością ogromny atut biorąc pod uwagę czekające na niego wyzwania – mówi Piotr Mazurkiewicz, Dyrektor Zarządzający Brave Brain.

Zatrudnienie nowego Dyrektora Kreatywnego zbiegło się w czasie z powiększeniem grona klientów agencji o takie marki jak: Goodride, Budner Development czy Indea. Będzie on odpowiedzialny za nadzór nad zespołem kreatywnym w trakcie realizacji projektów dla obecnych, jak i nowych klientów.

– Praca w Brave Brain to kolejne wyzwanie w mojej karierze. Cieszę się, że dołączyłem do ekipy, ponieważ to dynamicznie rozwijająca się agencja, otwarta na kreatywne idee oraz nowe technologie. Uważam, że to miejsce, gdzie będę mógł w pełni wykorzystać moje doświadczenie zawodowe – tak swoje przejście do agencji komentuje Follprecht.

Źródło: mat.pras.

Interaktywne opakowania dillii

Interaktywne opakowania Dillii

Krwawa promocja

Krwawa promocja