w

Wykop.pl i Brand24 rozpoczynają współpracę

Wykop. Pl i brand24 rozpoczynają współpracę

Wykop.pl – największy polski serwis internetowy z kategorii tzw. social news –rozpoczyna współpracę z Brand24 – narzędziem monitoringu Internetu.
Celem współpracy jest rozbudowa kanału komunikacji klienta z marką. Treści z Wykop.pl (ponad 20 tys. komentarzy dziennie!) będą szczególnie eksponowane w panelu Brand24. Zostaną również objęte szczegółową analizą, dzięki czemu firmy będą w stanie szybko reagować na problemy, czy uwagi konsumentów – jednocześnie wzmacniając pozytywny wizerunek marki lub produktu.
„Stworzenie dedykowanej obsługi dla tak opiniotwórczej i wpływowej społeczności, jaką stanowią użytkownicy Wykopu to naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia. Mimo, że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to jednak w tej chwili analiza tych treści będzie szybsza i bardziej kompletna niż kiedykolwiek. ” – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.
„Brand24 jest liderem w dziedzinie monitorowania treści w internecie. Mam nadzieję, że nasza współpraca nie tylko wpłynie na jakość i szybkość przekazywanych informacji, ale także pomoże zamienić potencjalną sytuację kryzysową w pozytywny dialog z użytkownikami.” – mówi Michał Białek, Dyrektor Operacyjny Wykop sp. z o.o.

Wykop. Pl i brand24 rozpoczynają współpracę
Źródło: brand24

Monitoring mediów społecznościowych pozwala na coraz skuteczniejsze pozyskiwanie wiedzy konsumenckiej, a co za tym idzie lepsze zrozumienie klienta. Dostęp do milionów opinii o produktach, usługach czy markach daje również możliwość analizy trendów, zachowań klientów czy też badanie efektów kampanii reklamowych i działań związanych z szeroko pojętą promocją w Internecie.
Wykop.pl jest najpopularniejszym polskim serwisem typu social news, odwiedzanym miesięcznie przez 4,2mln. unikalnych użytkowników. Każdego dnia Wykopowicze dodają do serwisu ok. 500 znalezisk oraz ok. 20tys. komentarzy i wpisów na mikroblogu. Niejednokrotnie jego społeczność zainicjowała wydarzenia, które odbiły się echem w innych mediach.


źródło: Brand24.pl

Anna Miotk: Pinterest – jak to zmierzyć? [wywiad]

Marta krzemińska awansuje na stanowisko head of client service w peppermint powered by quad

I kto to lubi? Zaangażowanie użytkowników serwisów społecznościowych w relacje z markami