Francuski producent kosmetyków Yves Rocher poszerza (i odświeża) swoją aktywność w mediach społecznościowych, dedykowanych polskim konsumentom. Oprócz przejęcia moderacji strony marki na platformie Facebook, Green Parrot stworzy od podstaw profil @YvesRocherPolska na Instagramie.
Agencja będzie także odpowiedzialna za część działań z Influencerami oraz wsparcie marki w czasie organizowania akcji dodatkowych.
Głównym celem zmian w komunikacji jest dotarcie do nowych grup docelowych, zwiększenie świadomości o produktach i nawiązanie obustronnej, przyjaznej relacji z klientkami. Prowadzenie kampanii marka powierzyła agencji interaktywnej Green Parrot, która ma wieloletnie doświadczenie w kreowaniu i wzmacnianiu pozycji marketingowej firm kosmetycznych.
„Zamierzamy skoncentrować się przede wszystkim na wyeksponowaniu proekologicznej strony marki. Chcemy też częściej akcentować jej niekomercyjną działalność. Do tej pory w samej Polsce dzięki Fundacji Yves Rocher zasadzono ponad 350 tys. drzew, a niestety mało kto o tym wie,” mówi Natalia Wasyluk, Business Development Manager Agencji Green Parrot.
Nowa koncepcja komunikacji zakłada, że wszystkim treściom publikowanym na profilach Yves Rocher mają przyświecać idee bliskie proekologicznej filozofii marki. Wartości, które będą promowane to świadome życie pełne pasji, naturalne piękno wypływające z wnętrza, harmonia i równowaga, ochrona środowiska – będące w opozycji do powierzchownego wielkomiejskiego trybu życia. Prowadzone przez Agencję profile marki mają przyciągnąć świadomą i aktywną społeczność. To co ma przykuć uwagę konsumentek, to porady dotyczące pielęgnacji, grafiki promujące naturalne piękno, rzetelne recenzje i informacje o produktach oraz konkursy.
Yves Rocher to firma, która od początku swojego istnienia kieruje się promowaniem naturalnego piękna i postawy proekologicznej. W 1991 założyła Fundację zaangażowaną w ochronę środowiska. Niemal wszystkie składniki kosmetyków Yves Rocher są pochodzenia roślinnego. Większość z nich pochodzi z upraw ekologicznych z ogrodu producenta.