w

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + JUNG v MATT

Michał kaliściak i sylwia rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + jung v matt

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami – Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.

Nowe role i struktura zespołu social media wzmacniają specjalizację 180heartbeats + JUNG v MATT w zakresie social mediów, budowaną także w oparciu o wiodącą i nagradzaną kreację, strategię, technologię, eventy oraz PR. Podlegająca Agnieszce Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt para nowych menedżerów otrzymała zadanie rozwijania przełomowych i wyróżniających się doświadczeń konsumentów z marką w social mediach dla klientów agencji, którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry’s, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES. Obecnie wszystkie główne działania marek są w praktyce ‘social first’- mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt.

– Od znalezienia odbiorców po taktyki zaangażowania i komunikację społeczną, do których zespół 180 od zawsze przykłada szczególną wagę. Z badania We Are Social i Hootsuite wiemy, że tylko w 2020 r. 490 milionów osób skorzystało z mediów społecznościowych, a na całym świecie jest sumie 4,2 miliarda użytkowników. Prawie połowa decyduje się na korzystanie z sieci społecznościowych szukając informacji o marce. Od agencji wymaga to kompleksowej strategii, tworzenia dynamicznych, wyróżniających się treści oraz doświadczeń, które łączą konsumentów i marki. Na to stawiamy – podkreśla.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + JUNG v MATT od 5 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry’s, Husqvarna. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager  będą rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social media dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + JUNG v MATT, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbark (srebrne EFFIE Effie w kategorii Launch/Relaunch za kampanię dla Tymbarka Wygodne Owoce to Mus!) oraz Mattel.

W 180heartbeats + JUNG v MATT będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).

Natomiast Dawid Każmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę ze 180heartbeats + JUNG v MATT i chce się zaangażować w swój autorski projekt. – Dawid wniósł unikalne doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii – mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, GLO, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger King czy Google. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + JUNG v MATT. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie – dodaje.

Z kolei PR, jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR i Joanna Bauer, junior PR specialist.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Witam, podczas swojego pobytu w barcelonie (pojechałem tam, żeby szkolić się gdzie najlepsi z całego świata) spotkałem wielu ludzi, ale jeden zapadł mi szczególnie w pamięci. Była późna noc, padał deszcz, a ja przemieszczając się po obrzeżach Barcelony natrafiłem na grupę kiboli Wisły Kraków. Pech chciał, że Panowie wyjątkowo byli nie w humorze i postanowili się do mnie przyczepić. Zapytali czy kibicuje, ja jako Patriota powiedziałem, że tak – POLSCE! To jednak nie była, odpowiedź której oczekiwali. Wiedziałem, że jest kiepsko gdy zobaczyłem, że jeden z kibiców wyciąga maczete i bierze solidny zamach w moją stronę. Pomyślałem sobie – już po mnie, zamknąłem oczy i słuchałem jak maczeta pokonuje kolejne centymetry zbliżając się do mojej głowy i rozcinając gęste, wilgotne powietrze. Byłem gotowy na śmierć, ale nagle, usłyszałem dziwny trzask, otworzyłem oczy, a maczeta wisiała nieruchomo kilka centymetrów przed moją głową, a za jej ostrze trzymał on – mój wybawiciel (myślę, że domyślacie się o kim mowa). Mojemu zdziwieniu nie było końca. Jak ktoś gołą ręką mógł zatrzymać ostrą jak brzytwa maczetę? Nie zastanawiałem się jednak nad tym dłużej, gdyż przed moimi oczami zaczęła się rozgrywać akcja niczym z Kill Billa. Postać która zatrzymała maczete zmasakrowała grupę 15 uzbrojonych kiboli. Stałem nieruchomo, nie wiedzialem co się dzieje, po wszystkim mój wybawiciel podszedł do mnie, ucałował w czoło, zostawił 50euro na taksówke i powiedział „Nigdy nie przestawaj robic tego co kochasz”. A co do artykułu to fajny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zmiany w działalności nierejestrowanej

Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu

Lojalny klient

Jak wykorzystać najgorętszy okres sprzedażowy do zbudowania prawdziwej relacji z klientem