w

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła dział kreacji i designu 

Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Natalia Grabowska została zatrudniona w dziale design.

Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VML&YR. W portfolio ma projekty m. in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.

Z kolei Natalia Grabowska została junior graphic designerem. Wcześniej przez rok pracowała w studiu graficznym Bękarty.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 20 osób. Kreacją zarządza Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, a designem Michał Murawski, digital studio director.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CNN, BBC oraz Euronews przekażą 50 mln dolarów czasu antenowego na komunikaty instytucji ochrony zdrowia dotyczące koronawirusa, aby dotrzeć z informacją do 800 milionów odbiorców

Polacy w domu - co robimy w czasie izolacji?

Polacy w domu – co robimy w czasie izolacji?