w

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła dział kreacji i designu 

Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats+JUNG v MATT. Natalia Grabowska została zatrudniona w dziale design.

Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VML&YR. W portfolio ma projekty m. in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.

Z kolei Natalia Grabowska została junior graphic designerem. Wcześniej przez rok pracowała w studiu graficznym Bękarty.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 20 osób. Kreacją zarządza Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, a designem Michał Murawski, digital studio director.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

CNN, BBC oraz Euronews przekażą 50 mln dolarów czasu antenowego na komunikaty instytucji ochrony zdrowia dotyczące koronawirusa, aby dotrzeć z informacją do 800 milionów odbiorców

Polacy w domu - co robimy w czasie izolacji?

Polacy w domu – co robimy w czasie izolacji?