Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zrób to dla swojej mamy

Duńskie biuro podróży Spies w pokrętny sposób postanowiło zwiększyć sprzedaż wycieczek do ciepłych krajów. Ich tajna broń to seks i… mamy.

“Zrób to dla mamy, zrób to dla Danii” to kampania, która jednocześnie bawi i uczy. Według spotu, wskaźnik urodzeń w Danii drastycznie spadł na przestrzeni ostatnich pięciu lat, co nie wróży dobrze dla kraju. Jednak, według Spies, w dziecięcym kryzysie najbardziej cierpią matki, które chciałybyby już zostać babciami. Umówmy się, pomoc dwójce dorosłych ludzi w “zajściu w ciążę” to nie zadanie dla mam, bo w tym temacie niewiele mogą zrobić. Na szczęście w.w. biuro podróży logicznie wytłumaczyło dlaczego i w jaki sposób mogą pomóc. Znacząca teza, którą postanowili przekuć w fakt, brzmi: “ludzie uprawiają więcej seksu na aktywnych wakacjach w słonecznym miejscu”. Podobno dodatkowo sprzyjające są wspólne ćwiczenia fizyczne, które pozwalają podnieść poziom uwalnianych endorfin, co wzmaga pożądanie. Również dla samotnych jest nadzieja – na wakacjach zawsze poznaje się ludzi 😉 Na końcu spot nawołuje: “Kup wakacyjny pakiet rodzicielski dla swojego dziecka i pokaż jak bardzo chcesz zostać babcią, zyskaj wnuka w zaledwie 9 miesięcy.”

“Zrób to dla mamy, zrób to dla Danii” jest to kontynuacja, powstałej w marcu 2014 roku, kampanii “Zrób to dla Danii”. Sens pierwszej można opisać pytaniem, które pada na początku materiału: “Czy seks może uratować przyszłość Danii?”. W akcji “Do it for Denmark” Spies pokazuje, że tak: